5227
Sök

Problem med Eltaklucka Golf III GTI -94

Lång & Smal!
462 Inlägg
27 mars 2007
Trådstartare
#1
Min taklucka fungerar inte och jag undrar om det är säkring eller relä till den? har kollat lite bland säkringarna.. men alla är hela.. hmm.. vart sitter reläerna?? och hur vet man vad säkringarna betyder? men ett trasigt relä till taklucka låter lite väl häftigt tycker jag.

tips mottages gärna!
Senast redigerat av RallyHenrik85 (28 mars 2007)

//Henrik Johansson

Lång & Smal!
462 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
#2
ingen som vet? finns ju många som har Golf III på garaget, nån borde ju veta.

Mvh Henrik

//Henrik Johansson

43 Inlägg
19 april 2007
#3
Visst finns det ett nödhandtag för att manuellt öppna eller stänga luckan? prova om luckan går att öppna då över huvudtaget. har haft en bil som luckan hade fastnat på och därför startade aldrig elmotorn. Har du kollat om det finns nån ström i sladdarna till elmotorn? Annars bör du börja där..

Lycka till tongue

Renault Clio 1,4 16V -02
Ford Escort kombi -91

Lång & Smal!
462 Inlägg
19 april 2007
Trådstartare
#4
900Talladega skrev:
Visst finns det ett nödhandtag för att manuellt öppna eller stänga luckan? prova om luckan går att öppna då över huvudtaget. har haft en bil som luckan hade fastnat på och därför startade aldrig elmotorn. Har du kollat om det finns nån ström i sladdarna till elmotorn? Annars bör du börja där..

Lycka till tongue

jepp, det finns så man kan köra upp mauellt. men det är ju ingen sport! och så är de inge fint när plastluckan ligger brevid så man ser hela paketet uppe i taket!
Det har ja icke kollat.. ska genast göra de! tack för tipset!

//Henrik Johansson

308 Inlägg
14 april 2008
#5
fått nån ordning på det? Jag har nämligen problem med min egna taklucka på Golfen.



Sök