7647
Sök

Stylingaffärer I Tyskland Berlin?????

*GULAN*
647 Inlägg
31 mars 2007
Trådstartare
Hej:

Jag undrar om nån vet lite stylingaffärer i Berlin?

Skall åka ner dit så jag tänkte om det är nån sm varit där och vet ifall det finns några affärer.
Skulle vara bra ifall dom hade hemsida också så att man kan kolla vad dom har för prylar.

557 Inlägg
31 mars 2007
Äh finns väl bra affärer här i sverige? smile okej det kanske e aningen dyrare men då vet man iaf vad man får smile

//Jerry

1 231 Inlägg
31 mars 2007
Fimpha skrev:
Äh finns väl bra affärer här i sverige? smile okej det kanske e aningen dyrare men då vet man iaf vad man får smile

får man det bästa bara för att man bor i sverige ? ?
finns väl många andra företag runt om i världen som har samma märken till billigare priser ...

*GULAN*
647 Inlägg
31 mars 2007
Trådstartare
Tigerofsweden skrev:
Fimpha skrev:

får man det bästa bara för att man bor i sverige ? ?
finns väl många andra företag runt om i världen som har samma märken till billigare priser ...

Precis vad jag tänkte säga...
Dom flesta grejerna som finns här kommer ju typ från tyskland, japan, china osv.
Så då tänkte jag man kan ju Passa på o köpa grejer till bilen när man är därnere.

Verkar inte vara mycket folk som känner till ställen. Synd.

vRsex
471 Inlägg
31 mars 2007
Gå in på tyska ebay.de och kolla.
Denna länken söker på butiker eller webhops som ligger 15 mil runt berlin.
http://fahrzeugteile.listings.ebay.de/A … nesearchZ1

www.vr6.nu Forumet för Bilar med VW VR6 motor.
www.Gatbilar.se/Skee <- För info om min bil :)

248 Inlägg
31 mars 2007
Skit i stylingen och fyll kärran med öl:D

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

vRsex
471 Inlägg
31 mars 2007
Abbbby skrev:
Skit i stylingen och fyll kärran med öl:D

Gjorde jag, tullen gillade inte det, få se vad tingsrätten säger på Torsdag tongue

781 Inlägg
31 mars 2007
Handlar bara på Ebay..Helt andra priser o lika bra service om inte bättre..lol

101 Inlägg
4 april 2007
Går ju inte att säga att det är bättre service på ebay. Får du problem så kan jag lova att det blir mer strul än om du hade handlat här i sverige.
Finns mycket skit med dålig service på ebay också. Och garantiärenden kan du glömma om du handlat via ebay så fort du skrivit ditt omdömme så skiter dem i dig.

169 Inlägg
4 april 2007
ska man kanske kolla ebay då kjol paket till bmw:n lär vara billigt där hoppas vi på

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 april 2007
Legolol skrev:
ska man kanske kolla ebay då kjol paket till bmw:n lär vara billigt där hoppas vi på

www.gup-tunning.se
där har du billigt till din bmw

vRsex
471 Inlägg
5 april 2007
klasc skrev:
Går ju inte att säga att det är bättre service på ebay. Får du problem så kan jag lova att det blir mer strul än om du hade handlat här i sverige.
Finns mycket skit med dålig service på ebay också. Och garantiärenden kan du glömma om du handlat via ebay så fort du skrivit ditt omdömme så skiter dem i dig.

Jaså, jag har inte haft problem med garantiärenden.

Sök