4512
Sök

Lackering av komplett addon till 740

Bessewisser
556 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
Tjena
Sökte runt lite på garaget men hitta inget som gav mig svar...
Tänkte köpa nytt komplett addon paket och undrar vad det kostar att lämmna in det på lackering? Vill gärna veta priser med och utan kvitto.. wink Finns det någon lackerare här i sandviken området som kan göra detta mot en mindre summa pengar?

MVH
SkyNard

How low

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
2 april 2007
finns det verkligen nya add-on paket att köpa längre? :S

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

1 418 Inlägg
2 april 2007
japp kopior

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Bessewisser
556 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
dj_aggwa skrev:

Japp kopior... billigt också tongue

How low

275 Inlägg
3 april 2007
SkyNard skrev:
dj_aggwa skrev:

Japp kopior... billigt också tongue

var då?
och hur billigt?

några sanningar som tål att tänkas på:
1.Winning an internet discussion is just like the special olympics, even though you win, you're still a retard.
2.Vi slutar inte leka för att vi blir gamla utan
Vi blir gamla för att vi slutar leka.

111 Inlägg
3 april 2007

// David Jonsson

275 Inlägg
3 april 2007
ok, tack...men det var inga priser på sidan.
nån som vet vad de kostar?

några sanningar som tål att tänkas på:
1.Winning an internet discussion is just like the special olympics, even though you win, you're still a retard.
2.Vi slutar inte leka för att vi blir gamla utan
Vi blir gamla för att vi slutar leka.

Bessewisser
556 Inlägg
4 april 2007
Trådstartare
Hm jag mailade dom och dom sa att add-on kjolen fram kosta 750 kr jag var tvungen att ringa samma dag som jag ville beställa för att få pris på ett komplett kit.. kan inte tänka mig att det är så dyrt med ett komplett kit om den fram kostar 750 kr.. säg ca 2 000 kr +- någon hundring eller så!

//SkyNard

How low

Skaune
5 april 2007
SkyNard skrev:
Hm jag mailade dom och dom sa att add-on kjolen fram kosta 750 kr jag var tvungen att ringa samma dag som jag ville beställa för att få pris på ett komplett kit.. kan inte tänka mig att det är så dyrt med ett komplett kit om den fram kostar 750 kr.. säg ca 2 000 kr +- någon hundring eller så!

//SkyNard

2000+ nån hundring? De var har jag för mig vad original kosta nytt väl? När de fanns o köpa dvs! tongue

Bessewisser
556 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Axor skrev:
SkyNard skrev:

//SkyNard

2000+ nån hundring? De var har jag för mig vad original kosta nytt väl? När de fanns o köpa dvs! tongue

Kanske det har faktiskt ingen aning tongue

How low

Pan
5 april 2007
jag har addon läppar fram som jag ska sälja vad kan man kränga dom för? Har även en vinge(gle vinge) och ögonlock som ska säljas vad får man för det? Förväntar mig inga fantasi priser men lite måste det ju vara värt eller. big_smile

MVH
Senast redigerat av Pan (5 april 2007)

Bessewisser
556 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Pan skrev:
jag har addon läppar fram som jag ska sälja vad kan man kränga dom för? Har även en vinge(gle vinge) och ögonlock som ska säljas vad får man för det? Förväntar mig inga fantasi priser men lite måste det ju vara värt eller. big_smile

MVH

andrahandsvärdet är juh knappt att tala om men för vingen och kjolen.. hm 500 kr kanske?

How low

Sök