3939
Sök

Felrapport på pokersida (Hjälp mej datorkunniga)

191 Inlägg
4 april 2007
Trådstartare
Tja! Har genom min pokerklubb fått erbjudanden och skit på en pokersida på internet. Har ej spelat där innan. Men en sak händer som jag inte fattar! Sitter här och blir tokig för fan, reder ej ut att.
Allting funkar skitbra tills jag connectar till ett bord. Då kommer det upp en sån där internet explorer felrapport. där man kan trycka :skicka felrapport/skicka inte. Sen trycker man på skicka inte då stängs allting ner.
Hur fan ska jag göra för att få det att funka? Har det nåt med cookies att göra? Gick in och kollade lite på teknisk information i felrapporten, där står nåt om temp och grejor? Man brukar ju få såndär felrapport lite allmänt på internet men det funkar ju alltid när man testar igen sen. Men inte detta. Snälla hjälp mej
Senast redigerat av Blörke (4 april 2007)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
4 april 2007
kan du inte ladda hem mjukvaran då istället för att köra via webbläsaren?

1 231 Inlägg
4 april 2007
Du säger att det står saker om temp. Har du rensat temoprary?

Mitt projekt: Evo III

Pan
4 april 2007
test firefox som webbläsare då Internet Explorer har en benägenhet att knasa. Är gratis att slanga hem.

191 Inlägg
4 april 2007
Trådstartare
Jag har rensat cookies, temporary internet files och tidigare. funkar inte ändå. Jag kör genom mjukvaran inte genom webbläsaren. Fattar fan ingenting. Har avinstallerat-startat om datorn och sen installerat det igen men det ville ej då heller.

Inga andra tips.

1 231 Inlägg
4 april 2007
Format C:? wink

Mitt projekt: Evo III

482 Inlägg
4 april 2007
Själv brukar jag bara flytta ner de rutorna.. Skit i att trycka på något utav alternativen helt enkelt.

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

191 Inlägg
4 april 2007
Trådstartare
Tyvärr går det ju inte att trycka ner dom ens. utan hela programmet stängs ner direkt när den kommer upp.

Sök