kimpan_90 skrev:
tsdi skrev:
kimpan_90 skrev:
Hehe.. jag studerar och tjänar inte så jäklans mycke på praktiken..
Men Gas är ett bra och billigt allternativ och det är ju inte så stort fel på grejerna de gör..
Jag ska köra me ett 2 kanalssteg och resten ska sterion sköta (den klarar av det)
Men ska iväg och lyssna på högtalarna i veckan lr helgen hade jag tänkt.. de har ju bara fått possetiva kommentarer när jag frågat folk som tävlar i ljud..
Jag har inte råd me ett kit.. alla säger att de är bättre.. det förstår jag oxå.

Men nu blire så att sonys högtalare är av bra kvalite och till en billig peng

Men vrf ska jag inte ha de där sonyhögtalarna ifram? mottivera ditt svar:) hehe
mvh kimpa
Hehe jag är också 16 å håller på med mammas bil lite så jag har inte mycket pengar jag heller (praktiserar ej)
Hehe ja jag har sony fram också (kan ju kika på A4an) är dock inte så värst nöjd men men.
Jo det jag tänkte på var att du inte skulle ha dom fram för att diskantspridningen kommer ju bli kass, diskanten ska ju vara vettigt riktad mot lyssnaren å sålänge du inte tänker ligga nere på golvet å lyssna kommer det kanske inte låta så optimalt

deremot är det säkert ett jättebra element att ha typ på brädan eller i bak !
Mvh Emil
Hehe då är man inte ensam här inte

Okej men du har väl xplöd kit ifram? de är ju grymt.. men inte så bra diskant..
Jo det du säger stämmer helt.. men sonys nya högtalare ger en bra mängd bas oxå och diskant ljudet sprids genom den nya "formen"
därför är den gjord så du kan ha den i dörrarna.. diskantljudet far åt alla möjliga håll och kanter

Men nu är frågan.. va kan jag köpa för andra prisvärda 5.25or?
bara högtalare inget kit!

mvh kimpa
Spara till Rockford power 5,25or kör med det i rummet i en hyffsat stor pelarhögtalare, kör helt utan Gas basarna, spelar på bra som fan bara man har en vettig förstärkare till
Ska du ha lite billigare är säkert domdär sony bra ? P:
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal