6334
Sök

Påskplaner??

303 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Inget alls!  Blir lungt å skönt, med lite tur helt själv.  Jag, gitarren och en 10 åring vid namn Talisker (skotsk maltwhiskey wink  )  Säkert tid över för bilen också..

Vad har ni själv för planer??   Antar många ska på Elmia-shitet..

Ta de lungt i trafiken medgorgare och Trevlig Påsk! big_smile

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story … 84,00.html

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 april 2007
har inga planer.. sitta å ta de lungt å dricka nån öl med polarna kanske eller bara ut å åka bil, eller de tråkigaste: kanske bara sitta hemma och tråka, som sagt vet inte än vad som händer men det verkar enligt aftonbladet att man får köra lungt i påsk tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 april 2007
Åker och jobbar nu till 4-tiden.
Åker upp sen ikväll och vi sover över hos svärmor för att sen vara där på långfredagen, grillning ute, åker tillbaka hit på fredagskvällen. Lördagen bjuder vi hit föräldrarna på middag, senare på kvällen lutar det åt bowling med polarna.
Söndagen lugn och måndagen tillbaka till svärmor på påskbuffé.
Tisdag jobba.

Glad Påsk

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
5 april 2007
skruva i bilen idag (montering av m3speglar) sen blir d påskmiddag me tillhörande grogg hos tantens farfar..

sen resterande dagar blir d väl grillning å öldrickning om vädret tillåter.. är full storm här just nu sad

Glad Påsk alla Gorgare!
Senast redigerat av Machin (5 april 2007)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 april 2007
det blir fest iallafall vart är ej bestämt smile

Glad Påsk!

Kontot inaktivt
104 Inlägg
5 april 2007
Om stormeländet lugnar sig ska 960in skruvas ner i inredningen. Ska montera kromringar runt mätartavlorna, samt försöka få bort det eländiga glansmedlet dom dränkt bilen i hos bilhandlaren.
Ska även byta generator till en 160A från en Volvo S80 T6, så jag får lite bättre kräm till batteriet vintertid, när bensinvärmaren suger ström.

Under tiden larvar jag runt i en tillfälligt inköpt Audi 100 CS Quattro -85. big_smile

I övrigt, ensam hemma, pilla navelludd och sova.

Galen
849 Inlägg
5 april 2007
Elmia! och nu blire att mecka med dirt bike:rolleyes:

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

132 Inlägg
5 april 2007
Ska byta till diffbroms och öka utväxlingen på bakaxeln med start imorgon. Sen ska jag nog äta ett ägg om jag hinner också.

fotointresserad
2 307 Inlägg
5 april 2007
Torsdag: Ikväll lutar det åt att d kan bli lite fest
Fredag: Bara ta det lugnt och vila upp sig, packa väskan..
LÖrda: Åker ner till Jönköping nångång på morgonkvisten. Väl nere blire lite slöning på hotellet innan relaxavdelningen med jacuzzi och bastu uppsöks där man bara har det mer skönt. Sen lite biljard innan man åker iväg på nån fest.
Söndag: Förhoppningsvis i braa skick. Blir ett besök på Elmia och spana in allt där!
Måndag: Tillbakaresa

380 Inlägg
5 april 2007
Jaha då är dä påsk oxå,är det bara jag som hatar dessa "högtider" är ju alltid så jävla hysteri kring jul å påsk å allt va dä heter,så va händer då:

Torsdag:jobba till 22:00
Fredag: funderar på att supa till,ska ju ha nån slags familjemiddag med tjejens släkt så dä underlättar att va packad smile
Lördag:Om ja inte ä för bakis så kanse dä kan bli kalas igen,skulle ha vart till elmia med dä blev massa krångel mä folk,så då sket vi i resan.

3 113 Inlägg
5 april 2007
Elmia annars ta det chill o slappigt

Semper Fi

Jajjemen!
1 512 Inlägg
5 april 2007
Imorn blir de Elmia å sen på kvällen blir de kalas smile På lördag blir de en massa påskmat tongue
Söndag å måndag har ja tänkt å tillbringa i garaget smile Ska försöka få ut 142an så ja kan provköra den smile Å hinner ja så kanske ja vaxar 745an också.. fast de är ja tveksam till roll

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
5 april 2007
ikväll blir det mek av bil, kanske lite mek imorgon och tvätt av bil.. sen lördag bär det av till elmia.. big_smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
5 april 2007
Just nu rekondar sambon vår v40 som just återkommit från lack. Köpte den för någon månad sedan, men det var rostskyddsgaranti och skador som skulle fixas, så vi väntade med rekonden.
I morgon sticker han och dyker på västkusten, och jag säljer antagligen en Toyota som en köpare ringt och sagt att han kommer och hämtar i morgon.
Lördag letar vi ägg hos svärmor (får se om jag orkar följa med). Någon av dagarna ska också sambon åka till sin pappa i Borås, och då hänger väl dottern med dit.

Själv ska jag försöka vila och ta det lugnt. Kommer antagligen hänga här en hel del... smile

Annars finns hur mycket som helst att göra här hemma, med plantering, gårdsstädning, städning av huset... Sysslolösa lär vi inte bli i alla fall... smile

Ha kul alla gorgvänner, och ta hand om er om ni ska ut på vägarna!!! smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Svindåre
1 433 Inlägg
5 april 2007
ja säger bara ett ord! ELMIA! fass ja ska festa ikväll först, läre va lite mör när man ska sätta sej i en bil i 5 -6 timmar ner till jönköping. om inte mer timmar om inte stormhelvetet lungnar sej!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

464 Inlägg
5 april 2007
Hade planerat att åka till elmia men det blir som alltid när man planerat något att det skiter sig, så det blir nog att ta det lungt å kanske ta skotern upp på fjället om vädret tillåter.

Sök