2918
Sök

trimma scooter *eu moped*

eXXoritas
6 april 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
VictorD skrev:
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

då lär det bli ganska så tomt här på garaget tror det sitter en massa 15 åringar här asså

är själv 20 känns mobbat o köra scooter =P

eXXoritas
6 april 2007
Trådstartare
Honken_ skrev:
Får väl ge bli den första som svarar på din fråga.

sitter nog någon i avgasröret sen brukar det sitta en bricka på främre variatorn som hindrar dom från att gå ihop helt. ta bort den så dom går ihop helt så går den fortare

tack, det är den som sitter mellan cylindern och avgassystemet då?
kommer den låta mycket högre? smile

mvh

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 april 2007
Bi0HaZZarD skrev:
ironhead skrev:
VictorD skrev:
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

då lär det bli ganska så tomt här på garaget tror det sitter en massa 15 åringar här asså

Det står inte att 18 år är gränsen utan att diskussioner som normalt brukas av personer under 18 är förbjudna. så länge 15 åringarna snackar bilar eller dylikt är det alltså inte förbjudet.

Mvh Ludde

det fattar man ju garaget är till för alla

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

med lem
1 925 Inlägg
6 april 2007
bara idiotiskt att trimma ! hel dumt om du är nära körkortet,,,men visst, är du 15 så kanske du hinner få tillbaka lämpen tills du är 18....

men för att vara dum ( snäll ) o hjälpa dig så kan man göra såhär.

ta bort sido köpan på motorn,,,där kicken sitter,,,plocka bort remmen,,,,på främre hjulet sitter en ring, plocka bort den,,sätt ihop de igen...

ta bort "blindröret" på avgaset...sitter en liten extra rörbit där...för det inte de så tar du bort slangen till katalysatorn som sitter på avgasröret,då brukar dom gå lite fortare.

sitter förmodligen en plugg uppe på avgasröret me,,där man fäster det i cylindern...plocka väck den...

så...nu har du nog lite sula i moppen ! 

tongue köp en havremoppe (häst) ist ...drar mycket mindre soppa tongue haha !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

543 Inlägg
6 april 2007
OffTopic som fan, jag brände omkull i 80 km/h. Och jag har märken kvar än, det var 6 år sen.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 april 2007
eXXoritas skrev:
ironhead skrev:
VictorD skrev:

är själv 20 känns mobbat o köra scooter =P

sälj scootern och så tar du och pluggar teori www.korkortsteori.se eller om det är com

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

9 108 Inlägg
6 april 2007
Som sagts, "Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här."

ironhead skrev:
VictorD skrev:

Vaddå bli tomt? Forumet är ju knökfullt med trådar om saker som inte innehåller mopeder eller traktorer. Det är inte förbjudet att vara under 18..

Låser. Var ju bara något enstaka seriöst svar i tråden ändå så jag råder er till PM-kontakt wink

4 571 Inlägg
6 april 2007
Verkar som du glömde låsa Millen wink

• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.

Sök