Söker mässbilder på brudar...

zaraz Biltokig flicka
9 april 2007 · 126 Inlägg

varför ska alltid tjejer var snygga, alltid alltid alltid. ni grabbar har inga krav på er att vara snygga hela tiden... vilken kille som helst "får" ha en snygg bil, men e det en snygg bil som ägs av en tjej då är hon antagligen ful och om deden skulle ägas av en snygg tjej så "har hon ju inte byggt den själv" tänk om man e den där fula tjejen som har en halvfin bil och älskar bilhobbyn och hela tiden får höra sån här skit! det är inget kul!!!

Opel Calibra 4x4 Turbo "Zalibra - Revival" (1994)
__hogberg__
10 april 2007 · 1 161 Inlägg

men hallå tog de slut på bilder nu? ja som vill se fler tongue

Jonni
10 april 2007 · 1 256 Inlägg

zaraz skrev:
varför ska alltid tjejer var snygga, alltid alltid alltid. ni grabbar har inga krav på er att vara snygga hela tiden... vilken kille som helst "får" ha en snygg bil, men e det en snygg bil som ägs av en tjej då är hon antagligen ful och om deden skulle ägas av en snygg tjej så "har hon ju inte byggt den själv" tänk om man e den där fula tjejen som har en halvfin bil och älskar bilhobbyn och hela tiden får höra sån här skit! det är inget kul!!!

Zaraz, Precis som jag skrev.. Porrindustrin, Modeller, botox, silikon osv osv.. allting är utseendes fixerat idag! Och jo visst fan är det så för killar oxå!


Vi lever i en sjuk värld neutral

Jag får hur mkt skit som helst från tjejer p.g.a bilen " Du och din j*vla bil "
Någon mer som känner igen det?

volvoraggaren Nightrider
10 april 2007 · 32 Inlägg

Eliza skrev:
Dessutom handlade väl inte om tjejer som bygger själva utan tjejer som är snygga OCH kan bilar eller?

det finns väll inte många killar som bygger själva heller med tanke på att alla delar köps och sen modiferas
det fina tjejer som kan bilar men de brukar oftast vara upptagna

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
10 april 2007 · 1 098 Inlägg

topic topic topic...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
10 april 2007 · 2 258 Inlägg

speedfreak racing skrev:
topic topic topic...

Fast jag tycker faktiskt den här diskussionen som uppstått är jätteintressant!

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Machin Fartmissbrukare
10 april 2007 · 1 302 Inlägg

inte bara folk här som disskuterar detta smile


http://www.aftonbladet.se/vss/jonkoping … 32,00.html

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Powerup
10 april 2007 · 66 Inlägg

bilar å brudar hör ihop och så är det bara, har absolut inget emot lite ögongodis på en mässa.
åter till topic, kolla vad jag hitta! smile
http://img383.imageshack.us/img383/5594/01rn0.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/8503/02gb3.jpg
http://img383.imageshack.us/img383/5530/03ez2.jpg
http://img383.imageshack.us/img383/1351/04ij6.jpg
http://img383.imageshack.us/img383/5852/05ti3.jpg

Truth in Engineering | URQ
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
10 april 2007 · 605 Inlägg

Ähh...!! Jag fattar lixom inte ens bekymret...lite snygga brudar vid lite snygga bilar e la inte hela världen...så nakna var det knappast!
Å när det gäller å förklara det för barn så kan det la knappast vara svårare än allt annat barn undrar över?! Å uppfattar ett litet barn en vuxen kvinna i annorlunda kläder som sexig?! Tänker ett barn överhuvudtaget i de termerna?! E det inte snare vi vuxna som gör en höna av en fjäder?!
Å sen om det e som så att lite monterbabes lockar folk till att stanna å titta lite extra så låt så vara, det e ju faktiskt upptill var å en vad man väljer att vila ögonen på.
Knep för att sälja å få uppmärksamhet finns på så många ställen här i samhället så om det finns på en bilmässa oxå kan la spela kvitt.
Å vill de brudarna bygga om sig själva så låt de göra det, titta om du vill låt bli annars!
Å nej, för min del så gör det absolut ingenting att de inte vet ett smack om bygget de står å posar vid. Den informationen kan man ju söka på andra vägar, tex tala med ägaren/utställaren.

Hade jag haft en nice bil hade jag gladeligen hyrt in ett par strippor å dragit dit en stång oxå! Lite dans skadar aldrig! Mer show åt folket!!!

Antagligen ser barnen minst lika "sexiga" saker på MTV...fast då utfört av idoler!...

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Powerup
10 april 2007 · 66 Inlägg

HardcoreHunny, word! nu skippar vi snackat å postar bilder ifrån mässan bara smile
Den som vill diskutera moral och etik finns det väl bättre forum för hehe...

Mer show åt folket, sverige ska vara så himla stelt. Jag ska fixa en silikonbrud till min bil ialla fall, tur att man känner någon som redan kan ställa upp smile

Truth in Engineering | URQ
newkie
10 april 2007 · 250 Inlägg

Eliza skrev:

Jonni skrev:
Hahaha, aa kläm åt mig och ge mig procentantalet på riktigt fina tjejer som kan bilar bra, och bygger själva..

Inte Mrs Kooz, inte Eva med gula evon..
No Offence men det är inte många

förresten, varför har man pitstop brudar? Jo för att dra folk... smile

p.s

Nej man behöver inte vara ful och tjock för att kunna bilar.. MEN återigen.. Procentantalet som är bilintresserade är nära noll

Nära noll?
Kanske bara ni som inte kollar efter ordentligt...
Men visst de är ganska dominerat av killar visst visst.
Men att säga att alla tjejer som är bra på bilar är tjocka och fula är som att säga att alla killar har sina fina bilar som snoppförlängare, men visst ni kanske behöver de? *ler*

Håller med om att många har sina bilar som snoppförlängare. Men andra har redan bra storlek wink

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
10 april 2007 · 1 098 Inlägg

vulture skrev:

speedfreak racing skrev:
topic topic topic...

Fast jag tycker faktiskt den här diskussionen som uppstått är jätteintressant!

// Ellen smile

jo de kanske den är... men nu va de ju inte de som tråden handlade om.. de va ju bilder å inte en massa diskussioner om brudarnas vara eller inte vara på mässor..
personligen tycker jag att dom ska vara med och tycker säkert många fler här håller emd mej..

eller va säger ni grabbar???

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
ghost_boy83 CREW
10 april 2007 · 2 594 Inlägg

den dära bruttan me läderpiskan va ju frän synd man inte kunde åka dit missade ju massor sad
men men tjänade ju en massa pengar i stället tongue inga fler foton ?

Timkarlsson
10 april 2007 · 79 Inlägg

newkie skrev:

Eliza skrev:

Jonni skrev:
Hahaha, aa kläm åt mig och ge mig procentantalet på riktigt fina tjejer som kan bilar bra, och bygger själva..

Inte Mrs Kooz, inte Eva med gula evon..
No Offence men det är inte många

förresten, varför har man pitstop brudar? Jo för att dra folk... smile

p.s

Nej man behöver inte vara ful och tjock för att kunna bilar.. MEN återigen.. Procentantalet som är bilintresserade är nära noll

Nära noll?
Kanske bara ni som inte kollar efter ordentligt...
Men visst de är ganska dominerat av killar visst visst.
Men att säga att alla tjejer som är bra på bilar är tjocka och fula är som att säga att alla killar har sina fina bilar som snoppförlängare, men visst ni kanske behöver de? *ler*

Håller med om att många har sina bilar som snoppförlängare. Men andra har redan bra storlek wink

Haha och det kom från en som kör Porsche (var bara tvungen att skriva det wink.

Men angående antalbilintresserade tjejjer så måste jag nog säga att ca 20-30% av töserna här om kring som jag känner är bilintresserade och dom ser bra ut så det finns allt tjejjer som gillar bilar. Även om det inte ser så ut vid ett första ögonkast...

Machin Fartmissbrukare
10 april 2007 · 1 302 Inlägg

har absolut ingenting emot fina damer brevid fina bilar.. däremot plastankan på bilderna här ovanför skulle juh ha passat betydligt bättre på en erotikmässa...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
qiT elit
10 april 2007 · 327 Inlägg

hur lägger man upp en bild ?! ha en

"Only The Good Die Young"
Chevrolet Camaro Racing Team "Camaro Racing Team" (1967)
Cruizr
10 april 2007 · 417 Inlägg

HardcoreHunny skrev:
Ähh...!! Jag fattar lixom inte ens bekymret...lite snygga brudar vid lite snygga bilar e la inte hela världen...så nakna var det knappast!
Å när det gäller å förklara det för barn så kan det la knappast vara svårare än allt annat barn undrar över?! Å uppfattar ett litet barn en vuxen kvinna i annorlunda kläder som sexig?! Tänker ett barn överhuvudtaget i de termerna?! E det inte snare vi vuxna som gör en höna av en fjäder?!
Å sen om det e som så att lite monterbabes lockar folk till att stanna å titta lite extra så låt så vara, det e ju faktiskt upptill var å en vad man väljer att vila ögonen på.
Knep för att sälja å få uppmärksamhet finns på så många ställen här i samhället så om det finns på en bilmässa oxå kan la spela kvitt.
Å vill de brudarna bygga om sig själva så låt de göra det, titta om du vill låt bli annars!
Å nej, för min del så gör det absolut ingenting att de inte vet ett smack om bygget de står å posar vid. Den informationen kan man ju söka på andra vägar, tex tala med ägaren/utställaren.

Hade jag haft en nice bil hade jag gladeligen hyrt in ett par strippor å dragit dit en stång oxå! Lite dans skadar aldrig! Mer show åt folket!!!

Antagligen ser barnen minst lika "sexiga" saker på MTV...fast då utfört av idoler!...

Jopp, ja håller med gumman. smile

Så till topic...  ingen fler med snygga pics?? smile

mvh/jocke

BMW635_Robban
10 april 2007 · 1 277 Inlägg

vafan, är bilen klädd i läder eller ser jag knasigt??

herrsiba Move Your Mind
10 april 2007 · 164 Inlägg

Machin skrev:
har absolut ingenting emot fina damer brevid fina bilar.. däremot plastankan på bilderna här ovanför skulle juh ha passat betydligt bättre på en erotikmässa...

Haha, plastanka lol fin jämförelse!

BMW635_Robban: ja, du ser rätt, bilen är klädd i läder. såg rätt annorlunda ut kan jag meddela!

Senast redigerat av herrsiba (10 april 2007)

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang