7627
Sök

Gps som även fungerar i båt ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
8 april 2007
Trådstartare
Tjenare, har nu en navman 510 icn som fungerar kanon i bilen, men man kan inte ha sjökort i den, skulle nu vilja ha tips på gpser som man även kan ha sjökort i ! någon som vet nått ? och ca pris på vad det bör kosta,

mvh

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

3 149 Inlägg
9 april 2007
Hm, Garmin har en som funkar i bil, till fots och på båten. Dock är det nog en GPS och ingen plotter.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
viccoA skrev:
Hm, Garmin har en som funkar i bil, till fots och på båten. Dock är det nog en GPS och ingen plotter.

Plotter ? hehe inte så inne på detta, grejjen är bara den att vi har en liten Ryds 480Rsi som ligger på Käringön nere vid orust, och jag vill kunna ta mig in till fastland och handla pizza, kanske en dagstur in till marsstrand osv. så jag vill ha nått program som funkar precis som i bilen fast på havet/sjön, så gpsen i princip bara säger om det är grönt att åka här eller om man kanske ska ligga lite mera till höger för å inte gå på nått skit

4 554 Inlägg
9 april 2007
lätt och hitta häromkring ju (lätt och säga när man kan ställena i sömnen)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
Förslag ?

Lagerhjon
178 Inlägg
18 april 2007
Det är nog denna som viccoA menar:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=75248

3 722 Inlägg
18 april 2007
Själv föredrar jag Radar navigering. smile

-:Player in the street:-
234 Inlägg
18 april 2007
du har ju bluechart till Garmin Gps:erna....har en garmin gps ,handdator me gps ,har ej numret i huve sitter på jobbe kan kolla de när ja kommer hem men den e te salu om du e intresserad,hade den när ja jobba som teletekniker...andvänd ca1,5 mån sen blivit liggandes pga ja bytte jobb som sagt e du intresserad finns den att köpa.a..

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

Sök