Jag hade en 24v på annons för nåra veckor sen, men sålde skiten till brorsan istället då jag bara fick skambud som typ "3000:-" och liknande.. Det är sorgligt men sant att folk inte vill betala ett skit för bra bilar..
Jag hade en 24v på annons för nåra veckor sen, men sålde skiten till brorsan istället då jag bara fick skambud som typ "3000:-" och liknande.. Det är sorgligt men sant att folk inte vill betala ett skit för bra bilar..
Du värkar äga 3st omegor 3000 Varför inte sälja en till honnom då Eller ?
Du värkar äga 3st omegor 3000 Varför inte sälja en till honnom då Eller ?
ja men det var ju den andras bil den hade han ju sålt vet nån vilka av dom som håller bäst om man kör hårt? har haft ett par stycken men alla som håller på med omega säger att 24v inte håller lika bra
24V är bättre alla kategorier, förutom om man ska turbokonvertera möjligtvis, finns mindre plats. 12V är en motor från 60-talet liksom, en trotjänare visserligen, men 24V är mycket modernare
24V drar mindre soppa, bättre effekt, bättre drag över registret osv osv. Finns köpguider på www.opelomega.se
Finns inte många kvar av dom tyvärr...
Får dock tyvärr med gråt i hjärtat låsa denna fina tråd då det inte är tillåtet med köpesannonser i forumet Starta en köpråd-tråd kanske? Eller testa köpes på opel sport club, kommer upp lite omegor där ibland.