gud hatar oss :(

Volvoz84 "Ijenkligen"
14 april 2007 · 786 Inlägg

tror att dessa hjärntvättade amerikaner inte gillar oss speciellt mycket faktiskt..
http://www.godhatessweden.com/
verkar vara ett gäng fantastiskt obegåvade människor.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
TSQ
14 april 2007 ·

nejjag hatar ingen

JEsT3R-Race
14 april 2007 · 343 Inlägg

Sweden is a land of sodomy, bestiality, and incest   hahaha

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
14 april 2007 · 1 852 Inlägg

vem orkar bry sig om dessa nötter? kan bara dra en djup suck angående deras övertygelse...

edit: såg nu att dom hatar det mesta, use, canada, homosexuella och sverige. att dom inte hatar världen och deras liv också?

Senast redigerat av Bullo (14 april 2007)

man lever bara en gång så lev väl!
a_glad
14 april 2007 · 293 Inlägg

TSQ skrev:
nejjag hatar ingen

lol

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
twin_cam Smålänning
14 april 2007 · 7 877 Inlägg

Oj vad rädd jag blir för lite obegåvade människor som låtit religionen förstöra deras liv roll
Alltså, allvarligt. Sånt folk blir man nästan lite rädd för... Tycker tydligen att präster ska stå utaför lag och rätt, bara dom gör saker i guds namn...

Aja, nu går vi alla ut och börnar, kritar, kör för fort, och bara allmänt gasar i guds namn. Då slipper vi straff yikes big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Andreas 940 -utan 940
14 april 2007 · 1 728 Inlägg

Den där sidan har funnits ett tag, det var nån som gjorde ett program som laddar hem allt innehåll från deras server om och om igen eftersom bandbredd är dyrt i USA. smile

Burken Utanlem
14 april 2007 · 895 Inlägg

The King looks like an anal-copulator, & his grinning kids look slutty & gay!

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Mäki Långsam Perfektionist
14 april 2007 · 4 800 Inlägg

Var de inte nån svensk där som gjorde nå program om dom också? haha

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Goli
14 april 2007 · 793 Inlägg

kan inte va något annat än en svensk som gjort den sidan för med den grammatiken så kan man väl inte va född i usa? big_smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Aerodynamik ...
14 april 2007 · 7 120 Inlägg

Goli skrev:
kan inte va något annat än en svensk som gjort den sidan för med den grammatiken så kan man väl inte va född i usa? big_smile

lol

Hee-Maan
14 april 2007 · 3 113 Inlägg

man kan orkar ens bry sig tongue dom är ju bara tokiga roll

Semper Fi
Vogge
14 april 2007 · 494 Inlägg

hehe vilka nötter säger bara en sak RELIGON kommer bli människans fall!

om sverige hade varit ett muslim land hade vi tvingat servern som har den sidan att betala oss massa pengar och be om ursäkt i nationell tv vi hade bojkottat hela usa!tongue
tänkte på de som hände med karikatyrerna !!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
dusty Living in the fastlane
14 april 2007 · 2 616 Inlägg

hihi va sysslar dom me? smile

FireTraXX DFFL
14 april 2007 · 9 020 Inlägg

Leta upp dokumentären: The most hated family in america.
BBC som spelat in den, där ser man verkligen hur sjuka dessa människor är.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
xorox_88 Smack that ass!!
14 april 2007 · 2 953 Inlägg

skoj läsning big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Hejhoppet
14 april 2007 · 337 Inlägg

Vogge skrev:
hehe vilka nötter säger bara en sak: RELIGON kommer bli människans fall!

Håller med dig till 110%. Nu får dem här religionsnissarna skärpa till sig lite. Det är klart att det kanske kan vara skönt för dem som har det svårt att luta sig tillbaka till en religion för att få lite hopp. Men för sjutton, detta är 2000-talet. Religion skapades av forntidsmänniskor som trodde att jorden var platt. Sen är ju inte alla precis så här extrema i artikeln, fast det blir fler och fler. Jag har varit på ett "möte" i den så kallade Pingstförsamlingen. Jag blev mörkrädd :S Vuxna människor som lyfter händerna i luften, gråter och pratar i tungor. Och dem får ju sina barn att göra samma sak. Det var ganska läskig stämning där inne :S

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
Aerodynamik ...
14 april 2007 · 7 120 Inlägg

Reggin skrev:

Vogge skrev:
hehe vilka nötter säger bara en sak: RELIGON kommer bli människans fall!

Håller med dig till 110%. Nu får dem här religionsnissarna skärpa till sig lite. Det är klart att det kanske kan vara skönt för dem som har det svårt att luta sig tillbaka till en religion för att få lite hopp. Men för sjutton, detta är 2000-talet. Religion skapades av forntidsmänniskor som trodde att jorden var platt. Sen är ju inte alla precis så här extrema i artikeln, fast det blir fler och fler. Jag har varit på ett "möte" i den så kallade Pingstförsamlingen. Jag blev mörkrädd :S Vuxna människor som lyfter händerna i luften, gråter och pratar i tungor. Och dem får ju sina barn att göra samma sak. Det var ganska läskig stämning där inne :S

Håller fullständigt med!

För att inte prata om jävlarna Jehovas Vittnen. Hatar dem något enormt!

ludde__mannen draminbil.nu
14 april 2007 · 1 382 Inlägg

Förstår inte riktigt vad du menar där..
Är det de dom kallar "de så kallade pingstmedlemmarna" du menar är extrema?
Förstår inte riktigt vad det är för "extremt" med det de gör? Jag kan hålla med att man kan känna sig lite obekväm på sådana möten som "ovan" men vad är inte den som kommer till en bilträff första gången? När alla i publiken hurrar och gapar som besatta bara för att någon får sin bil att låta så mycket att det börjar ryka? är pingstarna verkligen sådana extremister? Antar att du menade att dom var det då du tog dom som exempel!
Tog bilfolket som ett exempel för att visa att saker inte är så konstiga som de kan verka, så alla som direkt tänkte skrika tykna kommentarer om att bilfolk är extrema kan bespara sig tongue


Reggin skrev:

Vogge skrev:
hehe vilka nötter säger bara en sak: RELIGON kommer bli människans fall!

Håller med dig till 110%. Nu får dem här religionsnissarna skärpa till sig lite. Det är klart att det kanske kan vara skönt för dem som har det svårt att luta sig tillbaka till en religion för att få lite hopp. Men för sjutton, detta är 2000-talet. Religion skapades av forntidsmänniskor som trodde att jorden var platt. Sen är ju inte alla precis så här extrema i artikeln, fast det blir fler och fler. Jag har varit på ett "möte" i den så kallade Pingstförsamlingen. Jag blev mörkrädd :S Vuxna människor som lyfter händerna i luften, gråter och pratar i tungor. Och dem får ju sina barn att göra samma sak. Det var ganska läskig stämning där inne :S

FireTraXX DFFL
14 april 2007 · 9 020 Inlägg

ludde__mannen skrev:
Förstår inte riktigt vad du menar där..
Är det de dom kallar "de så kallade pingstmedlemmarna" du menar är extrema?
Förstår inte riktigt vad det är för "extremt" med det de gör? Jag kan hålla med att man kan känna sig lite obekväm på sådana möten som "ovan" men vad är inte den som kommer till en bilträff första gången? När alla i publiken hurrar och gapar som besatta bara för att någon får sin bil att låta så mycket att det börjar ryka? är pingstarna verkligen sådana extremister? Antar att du menade att dom var det då du tog dom som exempel!
Tog bilfolket som ett exempel för att visa att saker inte är så konstiga som de kan verka, så alla som direkt tänkte skrika tykna kommentarer om att bilfolk är extrema kan bespara sig tongue

Vi vet att bilarna finns, vi "avgudar" bilarna som objekt.
Det kan ses som extremt av många.
De "vet" att gud finns och avgudar honom/henne.
Det kan ses som extremt av många.

När det finns materiella bevis för att gud finns och kan göra det som påstås då förstår jag dessa människor.
Innan dess så tänker jag vara trångsynt och tråkig.

Senast redigerat av FireTraXX (14 april 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang