7225
Sök

jordens missljud från en Rockford T1 Bas...

1 631 Inlägg
17 april 2007
krutmats skrev:
gurenius skrev:
Har du kvittot kvar så är det bara att åka in med den. De kommer troligtvis att skära upp den direkt på disken för att bekräfta fabrikationsfel eller bränd talspole. I ena fallet får du en ny, i andra inte...

Tyvärr är den imporetrad...
Suck..
men tycker Rockford Fosgates ggaranti skall vara världsbred...

Europa-garanti finns ju så länge du handlat här i närheten. Men räkna med LÅÅÅÅÅNG väntetid om du går via svensk generalagent. Importerade grejor har inte högsta prioritet direkt.

Annars får du skicka tillbaka den till butiken den kom från?

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

1 892 Inlägg
17 april 2007
Trådstartare
gurenius skrev:
krutmats skrev:
gurenius skrev:
Har du kvittot kvar så är det bara att åka in med den. De kommer troligtvis att skära upp den direkt på disken för att bekräfta fabrikationsfel eller bränd talspole. I ena fallet får du en ny, i andra inte...

Tyvärr är den imporetrad...
Suck..
men tycker Rockford Fosgates ggaranti skall vara världsbred...

Europa-garanti finns ju så länge du handlat här i närheten. Men räkna med LÅÅÅÅÅNG väntetid om du går via svensk generalagent. Importerade grejor har inte högsta prioritet direkt.

Annars får du skicka tillbaka den till butiken den kom från?

Jooo... det låter som det är lika bra att köpa nytt på en gång istället...
Jag menar frakt till USA och sen hit igen lär ju inte vara billigt, samt känns det lite väl långt att skicka iväg det till usa...   Jaaa..    Ähh nu får jag en anledning att köpa en RF POWER T2 istället wink

1 892 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
Jag måste berätta upplösningen på detta...
Jag vill ge Niklas Qvick på BLS:s kontor i Örebro en stor eloge för hans hjälp!
Jag fick köpa omkoningsstasen för 250:-   och sedan betala ca 500:- i arbetskostnad, detta skulle i normala fall kosta 1900:-  Det var riktigt snällt, för det var ju inget han var tvingad till.

Så så blev det big_smile

Sök