JalleJ skrev:johanhhh skrev:En epa duett med ett 200sx s14 el liknande bodykit på. Vem vet, det kanske blir så.En polare till mig hade en Volvo Duett A-Traktor med komplett Volvo S60-kjolpaket + dom extra läpparna Men jag har, precis som Maizer säger, för många sjuka planer så det går inte att skriva här
johanhhh skrev:En epa duett med ett 200sx s14 el liknande bodykit på. Vem vet, det kanske blir så.
Manne skrev:MKarlsson skrev:Göra en volvo snygg Känns som ganska svårt, men man får försöka...Återkom när du är klar då så får vi se om du lyckats, de borde du ju göra
MKarlsson skrev:Göra en volvo snygg Känns som ganska svårt, men man får försöka...
Holme skrev:Bakhjulsdriftskonvertera en golf. Och hänga i en turbo, som man sedan skulle driftat med. Men det lär ju inte hända.
ktmracing skrev:om man har en golf syncro så är de väl inte lika svårt?
Tobben 85 skrev:Tycker bilen jag bygger nu platsar..inte så vanlig stil i sverige.. första bygget.. är ju inte de sista...
decib3L skrev:Tobben 85 skrev:Tycker bilen jag bygger nu platsar..inte så vanlig stil i sverige.. första bygget.. är ju inte de sista...Det är ju du! Din bil brukar man se ibland
ktmracing skrev:ja har också sätt nåra skulle gärna ha en själv
jinxs skrev:Har gjort ett fullt koncept på papper, för att bygga en peugeot 205 t16 4x4 med mittmotor.-Och det bästa är att det är helt vanliga delar.Så fort man får tag på ett vettigt garage och lite tid,så kommer bygget att påbörjas
Tobben 85 skrev:decib3L skrev:Tobben 85 skrev:Tycker bilen jag bygger nu platsar..inte så vanlig stil i sverige.. första bygget.. är ju inte de sista...Det är ju du! Din bil brukar man se ibland haha jasså.. kommer bli lite ändringar på den nu...