Teres- BMW 330 e46--

BMW635_Robban
18 april 2007 · 1 277 Inlägg

Meningsfull  tråd detta var då....

Teres
18 april 2007 · 175 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Meningsfull  tråd detta var då....

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

Kirre
18 april 2007 · 2 122 Inlägg

Teres skrev:

BMW635_Robban skrev:
Meningsfull  tråd detta var då....

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

hihi so owned

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 245 "45an" (1990)
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
ToXtreme
18 april 2007 · 3 627 Inlägg

Teres skrev:

BMW635_Robban skrev:
Meningsfull  tråd detta var då....

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

Nog beredd att hålla med Teres .. det enda felet på denna tråden e antalet kommentarer tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Teres
19 april 2007 · 175 Inlägg

ToXtreme skrev:

Teres skrev:

BMW635_Robban skrev:
Meningsfull  tråd detta var då....

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

Nog beredd att hålla med Teres .. det enda felet på denna tråden e antalet kommentarer tongue

Sånna här inlägg gillar jag wink

Mvh

båge montör och hobby mekaniker
19 april 2007 · 2 672 Inlägg

sant! mer kommentarer och mer bilder smile verkar som ett vettigt projekt! du har ett uppdrag, försök övertyga mig om att E46 e snygg wink

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
robininfOCUS Med lem
19 april 2007 · 768 Inlägg

nice.

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!
Volkswagen 1200 Typ 1 "Bubblan" (1960)
Volkswagen Golf Variant "Goffe" (2004)
Volvo 242L "Våfflan" (1976)
Machin Fartmissbrukare
19 april 2007 · 1 302 Inlägg

Teres skrev:
Tjoho!


Jag har sätt ut en stilren vinge big_smile på minner lite i formen om bmws tidigare m-tech2 vingar till e30 men endå inte wink Finns en här på forumet som har en moterad på sin 325 e46. Vad vingen heter vet jag ikke men jag har spanat på den sen jag köpte bilen. Men när jag så den på en annan bil. Nu vet jag att de kommer göra sig helt rätt.

Jag har tänkt låta lackaren lacka mina njuar i blanksvart. Eftersom den endå ska in för lack av framskär och huv, så då tänkte jag ta lite mer småsaker på samma gång. Svarta njurar finns det lite överallt  men jag tycker inte de är värt och lägga 800-900. När man kan lacka orginla mycket biligare.  cool på 325an min pillade jag bort kromet och lackade sen på det svarta under. På den tiden fanns det inte svarta njurar och köpa i sverige till gamlisarna.

Det blir angeleyes ringar så behåller jag orginal xenon lyktorna.   Köpte sånna ringar för över 3 år sen till 325an . sen har dom bara legat i  ett skå och blivit bort glömmda. Ska sätta lillebror på monteringen av dom. skulle nog bli kortsluting om jag skulle försöka tongue

Mvh

okej, vars här hittar man den bilen *nyfiken* wink  , sant går d göra billit så ska man göra d.. så länge d blir klass på grejerna..

haha, ja då e d nog dax att ta ut dom ur skåpet å be han montera dom wink

lycka till med allt!

// Machin

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
SPOOL OO=00=OO
19 april 2007 · 132 Inlägg

Ser nice ut

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen
BMW 525 TDS e34 "Waffen" (1995)
BMW 328 CI E46 "SEIDL" (2000)
RTS_Putte
19 april 2007 · 72 Inlägg

Nice.

Besök oss gärna på www.racecom.se för mer roliga saker!
Mäki Långsam Perfektionist
19 april 2007 · 4 800 Inlägg

Jasså Teres, du fick för dig å lägga upp bilen här å smile Den är riktigt fin.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
BMW635_Robban
19 april 2007 · 1 277 Inlägg

Teres skrev:

BMW635_Robban skrev:
Meningsfull  tråd detta var då....

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

Jag trodde det skulle stå något intressant, för att jag gillar BMW (som synes) Men att kommentera sin bil själv 10 gånger i rad fick genanst att sluta läsa....det kanske var nån mening med denna tråd....men vilken?? Är det klubben för egendomsbeundran? Får jag vara med? jag har massor med bilar och saker....men inte fan startar man en tråd om dem...inte jag iaf...

Jaja, trevlig bil har du iaf, har inte haft E46:an ännu.

Mäki Långsam Perfektionist
19 april 2007 · 4 800 Inlägg

BMW635_Robban skrev:

Teres skrev:

BMW635_Robban skrev:
Meningsfull  tråd detta var då....

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

Jag trodde det skulle stå något intressant, för att jag gillar BMW (som synes) Men att kommentera sin bil själv 10 gånger i rad fick genanst att sluta läsa....det kanske var nån mening med denna tråd....men vilken?? Är det klubben för egendomsbeundran? Får jag vara med? jag har massor med bilar och saker....men inte fan startar man en tråd om dem...inte jag iaf...

Jaja, trevlig bil har du iaf, har inte haft E46:an ännu.

Hon kommenterade inte bilen massor av gånger, ifall du kollar nogrannare har hon lagt in en massa updateringar! Projektet finns på annan sida sen tidigare och hon delade med sig av det här nu också.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
BMW635_Robban
20 april 2007 · 1 277 Inlägg

Mäki skrev:

BMW635_Robban skrev:

Teres skrev:

Lika meningsfullt som ditt inlägg ???? wink

Jag trodde det skulle stå något intressant, för att jag gillar BMW (som synes) Men att kommentera sin bil själv 10 gånger i rad fick genanst att sluta läsa....det kanske var nån mening med denna tråd....men vilken?? Är det klubben för egendomsbeundran? Får jag vara med? jag har massor med bilar och saker....men inte fan startar man en tråd om dem...inte jag iaf...

Jaja, trevlig bil har du iaf, har inte haft E46:an ännu.

Hon kommenterade inte bilen massor av gånger, ifall du kollar nogrannare har hon lagt in en massa updateringar! Projektet finns på annan sida sen tidigare och hon delade med sig av det här nu också.

Okej, men varför har ingen skrivet i mellan uppdateringar då? Tycker fler som jag att tråden var meningslös?

jetta16v
20 april 2007 · 1 534 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Okej, men varför har ingen skrivet i mellan uppdateringar då? Tycker fler som jag att tråden var meningslös?

Det är nog bara du, för denna tråd följer jag me spända ögon, vacker bil, med en ägare som har smak, då kan det inte bli så dåligt...

BMW635_Robban
20 april 2007 · 1 277 Inlägg

jetta16v skrev:

BMW635_Robban skrev:
Okej, men varför har ingen skrivet i mellan uppdateringar då? Tycker fler som jag att tråden var meningslös?

Det är nog bara du, för denna tråd följer jag me spända ögon, vacker bil, med en ägare som har smak, då kan det inte bli så dåligt...

Du ja, men de som inte bryr sig skriver ju inte, och de är nog fler....eller?

Frippe08 Galen
20 april 2007 · 849 Inlägg

Hmm  Nääääwink

Skit kul tråd tycker jag! kommer följa denna

Senast redigerat av Frippe08 (20 april 2007)

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
Teres
20 april 2007 · 175 Inlägg

BMW635_Robban skrev:

Mäki skrev:

BMW635_Robban skrev:

Jag trodde det skulle stå något intressant, för att jag gillar BMW (som synes) Men att kommentera sin bil själv 10 gånger i rad fick genanst att sluta läsa....det kanske var nån mening med denna tråd....men vilken?? Är det klubben för egendomsbeundran? Får jag vara med? jag har massor med bilar och saker....men inte fan startar man en tråd om dem...inte jag iaf...

Jaja, trevlig bil har du iaf, har inte haft E46:an ännu.

Hon kommenterade inte bilen massor av gånger, ifall du kollar nogrannare har hon lagt in en massa updateringar! Projektet finns på annan sida sen tidigare och hon delade med sig av det här nu också.

Okej, men varför har ingen skrivet i mellan uppdateringar då? Tycker fler som jag att tråden var meningslös?

Kan ju inte kopiera in varje inlägg från mina andra trådar. hur fan skulle det se ut wink

Teres
20 april 2007 · 175 Inlägg

Mäki skrev:
Jasså Teres, du fick för dig å lägga upp bilen här å smile Den är riktigt fin.

Ja det vart så smile Men inte uppskattat av alla.  Var ju lite synd att den var otvättad när du såg den på styrelsemötet. Men den ska vara i full kondition till Big car meet. De har du mitt ord på wink

Mäki Långsam Perfektionist
20 april 2007 · 4 800 Inlägg

Teres skrev:

Mäki skrev:
Jasså Teres, du fick för dig å lägga upp bilen här å smile Den är riktigt fin.

Ja det vart så smile Men inte uppskattat av alla.  Var ju lite synd att den var otvättad när du såg den på styrelsemötet. Men den ska vara i full kondition till Big car meet. De har du mitt ord på wink

Låter bra det! Då ska till och med min vara polerad cool
Ha det!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang