19 augusti 2005
Trådstartare
Tja! Det måste gå att koppla in externa ljudkällor (typ portabel mp3-spelare) till CDväxlaringången på min Panasonic? Eller kräver spelaren att man har någon form av styrning för att få ut ljudet i bilen?
Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..