Fick ställt tändningen och fick på luftfiltret idag.... Huven ska på imorgon sen det enda som är kvar är att ringa o fixa försäkringen!! Så jäkla najs!!!
Har beställt ny kompressor till min och väntetiden var 2-3veckor på den.. men sen ska jag ta ut den..
Vet hur det känns...... Jag hade en del träffar redan som jag hade funderat att köra till som redan har varit men fick vänta på delar... Men sommaren är ju inte riktigt här ännu så det är ju lugnt än men det killar i fingrarna duktigt!
min blev körklar och allt fungerar men saknas fortfarande omlackning och lite annat små pyssel. men så hände detta tur man inte har hunnit lacka om den än. håller på att fixa de där nu, ska köpa ny kofångare och lite småprylar i slutet av veckan...
min blev körklar och allt fungerar men saknas fortfarande omlackning och lite annat små pyssel. men så hände detta tur man inte har hunnit lacka om den än. håller på att fixa de där nu, ska köpa ny kofångare och lite småprylar i slutet av veckan... http://www.imagewoof.com/view_thumb/0787a1447/S4021810.JPG
Påkörd bakifrån.....??
Värst va många som har fått sina bilar märkta.... Lider med er!!
snart och snart men om 2 veckor kommer turbogrenrör en k27:a och intercooler sen är det ju sprutet och soppasystemet som måste fixas också blir nog inte förräns augusti den är turbomatad...
snart och snart men om 2 veckor kommer turbogrenrör en k27:a och intercooler sen är det ju sprutet och soppasystemet som måste fixas också blir nog inte förräns augusti den är turbomatad...
Oj! Men den väntan lär nog bli värt de! Den lär nog gå som ett AS!!
min blev körklar och allt fungerar men saknas fortfarande omlackning och lite annat små pyssel. men så hände detta tur man inte har hunnit lacka om den än. håller på att fixa de där nu, ska köpa ny kofångare och lite småprylar i slutet av veckan... http://www.imagewoof.com/view_thumb/0787a1447/S4021810.JPG
Påkörd bakifrån.....??
Värst va många som har fått sina bilar märkta.... Lider med er!!
nix. fick vattenplaning åkte baklänges in i en stolpe. *SUCK* du kan ju läsa hela min otur på min projekt tråd. sida 3 står allt skit som hänt mej me bilen
jag hade hoppats att bli klar till juli, men istället ligger båda bilarna på annons inkl, fälgarna och allt annat som hör min bil till. men allt är till det bättre, mer kan jag inte säga... och sponsorerna är glada iaf
jag hade hoppats att bli klar till juli, men istället ligger båda bilarna på annons inkl, fälgarna och allt annat som hör min bil till. men allt är till det bättre, mer kan jag inte säga... och sponsorerna är glada iaf
Oki...... Hinner du få köra den nya bilen i sommar måntro?? Vad ska du köra med annars då??