2532
Sök

Nya Pimp My Ride Stilen

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 april 2007
Trådstartare
Äntligen har pimp my ride ändrat på sig

*S06E02 Gjorde dom en gammal thunderbird och stoppade i en 500hästars ford racing motor.

*S06E03 Byggde dom en gammal brödbil och stoppade i 2st (ja du läste rätt TVÅ) mtx jackhammers big_smile i seriöst byggde o uträknade lådor.

*Avsnittet som kom ut idag ska dom bygga en 800hästars impala ss har ja för mig! så tummen upp för pimp my ride,gas och mtv!smile

Vad är era åsikter?
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (24 april 2007)

Bmw osv..

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
24 april 2007
är det de programmen som går på mtv nu? om så måste jag nog bänka mig vid TV på kvällarna big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Allfixare
1 475 Inlägg
24 april 2007
kul att dom blivit seriös oxå

590 Inlägg
24 april 2007
Är det samma gammla snubbar som vanligt med eller? smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 april 2007
Trådstartare
nooope dom bytte firma föruto från west coast customs till GAS men mad mike e kvar

Bmw osv..

Kettunen
24 april 2007
2 ST JACKHAMMER!!! Whotta fuck!! Det var inte illa. Och att dom äntligen börjat göra saker med motorena är ju underbart!

För er som inte visste smile GAS = Great American Sound wink
Senast redigerat av Kettunen (24 april 2007)

1 231 Inlägg
24 april 2007
eriksson87 skrev:
Är det samma gammla snubbar som vanligt med eller? smile

Nej jag tror dom bytte förra säsongen. Inte west coast längre, eller har jag fel? Inte sett många av dom nya avsnitten

Mitt projekt: Evo III

Byggare
202 Inlägg
24 april 2007
Den där dryga programledarn i PMR International har helt förstört hela konceptet för mig, kan inte kolla på det längre! hmm

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

Student
96 Inlägg
20 mars 2008
Ja dom gamla programen var inte mycket och hurra för, särskilt inte för hur dom lackerade bilarna. Såg en gammal repris igår där dom gjorde om en helt ny Mustang, efter att dom hade varit på den så liknade det en leksaksbil:( När går dom nya programen? har bara sett med weast coust.

ne men gud, här luktar ju kiss

Meister
6 763 Inlägg
20 mars 2008
rallytompa skrev:
Den där dryga programledarn i PMR International har helt förstört hela konceptet för mig, kan inte kolla på det längre! hmm

Fat joe eller lill john? big_smile  Men de har ju helt klart blivit sämmre nu när de har bytt firma. Men jag tycker hela programet är värdelöst. Alla blir tokiga och hoppar och skriker när x kmr och ska hämta bilen. De är för mycke teater och för lite byggande.

Trucker
234 Inlägg
20 mars 2008
Bättre att kolla på Overhaulin på Discovery

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 mars 2008
precis, mern seriöst och bevarande för bilen med Chip Foose som håller i tyglarna, bara att INTE spackla över rosten o lacka över det.... hållbart i någon månad....

SQ
1 343 Inlägg
21 mars 2008
http://www.youtube.com/watch?v=IDWYpq61aec

de nya är nu GAS som någon sa innan, mad mike är kvar..
och detta inslaget är på 2 st jackhammers.. insane!

Ljudnörd!

Tyskstuk
466 Inlägg
21 mars 2008
Kettunen skrev:
För er som inte visste smile GAS = Great American Sound wink

Jag vill inte vara petig men Gas i Pimp my ride är inte samma Gas som tillverkar billjud. Det är ju en bilverkstad. GAS= Galpin Auto Sports

Annars kul att de börjat bygga lite nya bilar:)

7 100 Inlägg
21 mars 2008
såg ni när dom visade "hur bilarna ser ut nu"?
fyyfan,vissa krockade med bilen första dan,han som hadde toyota corollan-04 som var helt demolerad,den ser lika dan ut nu som innan dom började pimpa den!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

933 Inlägg
21 mars 2008
bmx skrev:
fyyfan,vissa krockade med bilen första dan,han som hadde toyota corollan-04 som var helt demolerad,den ser lika dan ut nu som innan dom började pimpa den!

men det va ju några som hade hela bilar där
tex glassbilen och den gula kommer inte ihåg modellen

7 100 Inlägg
21 mars 2008
martincool skrev:
bmx skrev:

aaa joo vissa hadde dom ju hur fin som helst jue,men dom andra,suck!!
sen tjejen som hadde bilen på pallbockar,den var ju ochså fin

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

956 Inlägg
21 mars 2008
Lincoln skrev:

Kan inte annat än hållla med!

jaha har grabbarna på pimp my ride slutat sätta överdrivet med skärmar överallt.Lr  är det fortfarande 18 dvd skärmar på varje bil

eldus veldus

Körv
3 535 Inlägg
21 mars 2008
golf88 skrev:
Lincoln skrev:

Kan inte annat än hållla med!

jaha har grabbarna på pimp my ride slutat sätta överdrivet med skärmar överallt.Lr  är det fortfarande 18 dvd skärmar på varje bil

Japp

Truckdriving Man

Meister
6 763 Inlägg
21 mars 2008
bmx skrev:
martincool skrev:
bmx skrev:

aaa joo vissa hadde dom ju hur fin som helst jue,men dom andra,suck!!
sen tjejen som hadde bilen på pallbockar,den var ju ochså fin

Ja<g är inte förvånad över att bilarna ser ut så igen. Vad hade man räknat med? När de inte finns en slät plåtbit när de börjar så lär de inte finnas de efter att de har åkt lite med dom. Bättre att de bygger bilar åt folk som gillar sin bil och inte grisar ner på en gång

Sök