Skön datastol

Bloodhound
1 maj 2007 · 44 Inlägg
Sir_Ed
1 maj 2007 · 304 Inlägg

Nice! smile

I have my own race...
Ena Colaberoende
1 maj 2007 · 1 219 Inlägg

Ingår det pysventil vid höjning och sänkning av stolen också så är det givet att köpa big_smile

/Ena

good_year
1 maj 2007 · 755 Inlägg

den blå är min smile
vill ha den allafall..

djerk
1 maj 2007 · 55 Inlägg

finns på racesport.se för 995:- under kategorin sportstolar... jag ska kirra en sån... lätt... bra pris också... big_smile

haxer Proljece?
1 maj 2007 · 1 464 Inlägg

Kontorsunderede smile fint att sitta på ont i O hålet men annars fint hahahaha.. får nog köpa en stol till smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Chrom Kapten Långsam
1 maj 2007 · 185 Inlägg

Var är de rejält tilltagna armstöden? =P

Skulle hellre se stora goa stolar som finns i tex V70 eller "fåtöljerna" i chrysler voyager som kontorsstol, där sitter man som en kung smile

pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
1 maj 2007 · 412 Inlägg

djerk skrev:
finns på racesport.se för 995:- under kategorin sportstolar... jag ska kirra en sån... lätt... bra pris också... big_smile

Det är ENDAST underredet som kostar 995:-.. Så man får INTE med själva stolen tongue

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
FireTraXX DFFL
1 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Chrom skrev:
Var är de rejält tilltagna armstöden? =P

Skulle hellre se stora goa stolar som finns i tex V70 eller "fåtöljerna" i chrysler voyager som kontorsstol, där sitter man som en kung smile

Håller med, typ en kaptensstol från en gammal dodge van big_smile
m.a.o. fåtölj på hjul big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
znurv
1 maj 2007 · 136 Inlägg

Haha fina smile

Byggde mig själv 2 st sådana och hade hemma förut. Använde två gamla rallystolar och satt i när man lirade Colin McRae. Hade ratt med så klart.tongue

Senast redigerat av znurv (1 maj 2007)

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!
Miklen
1 maj 2007 ·

Ja precis d e väl bara att åka te skroten å inhandla en styck favoritstol å sen kludda ihop me en annan stol så man får lite rull på den smile Hade ju inte vart fel å ha en elinställd stol heller wink me minne big_smile

pUs Ûbersturmstekare
2 maj 2007 · 534 Inlägg

Jag är inte med riktigt.

Hur ser en datastol ut? Är det nån särskild sorts stol, speciellt anpassad för att avnjuta obehandlad information i? Eller är själva stolen försedd med en massa planlöst data? Kanske som ett trevligt tryck på själva dynorna?

Enlighten me.

evilmaster
2 maj 2007 · 385 Inlägg

pUs skrev:
Jag är inte med riktigt.

Hur ser en datastol ut? Är det nån särskild sorts stol, speciellt anpassad för att avnjuta obehandlad information i? Eller är själva stolen försedd med en massa planlöst data? Kanske som ett trevligt tryck på själva dynorna?

Enlighten me.

Hahaha! lol
Ungefär som om att jag brukar jämföra "datanördar" med någon som samlar in en massa information från telefonkataloger och dylikt.

Dock så borde ju datorstol också vara fel, där är ingen dator i stolen. roll

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
Murvald Knegare
2 maj 2007 · 718 Inlägg

Rätta benämningen borde väl vara just kontorstol ?smile

William 2009-02-20
Hee-Maan
2 maj 2007 · 3 113 Inlägg

skulle vara sköna iaf.. smile

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang