8854
Sök

Ang framsystem audi a4.

191 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
Tjoo.
Har byggt färdigt lådan till min Kicker 12:a nu, körde en egen låda med maximal portad volym för att få lite fetare djup i basen ^^ Var och provspelade lite i en polares bil igår, och det lät.. mycket.. och högt.. djupt.. Väldigt nöjd faktiskt, väntar nu på mitt steg som bör komma typ på en vecka eller så, så man får köra den i sin egen bil smile
Bilder kommer upp på den, om nån vill se, är som sagt bara en provisorisk låda tills jag har fått ordning på ekonomin och inhandlat en till, blir då bygge efter mått i skuffen för o få de nice. smile

Menmen, nog om det, måste nu köpa nytt fram sys eftersom de som sitter låter dynga.
Men som jag förstått de rätt så sitter de 4" kit fram på dom, men hört att de ska finnas adapters för att få in 5,25:or.. Vill som sagt Minst ha 5,25:or, helst skulle jag nog vilja ha 6,5:or, men har nog inte riktigt nog med kunskap för att bygga om dörrsidorna såpass än, tyvärr. hmm

Men dom här, funkar det med dom?
http://www.mds.se/?artnr=430723

Samt förslag på framsystem samt steg till det, vet inte riktigt vad man ska ha för något, är som sagt lite nybörjare ;P
Vill ha något som tåls att spelas högt iaf ;D
Funderar på kickers KS/RS system, en polare har ett RS som låter kanon, men gärna billigare riktigt bra alternativ är välkomna.

Alla svar är välkomna.

// Saelen
Senast redigerat av Saelen (6 maj 2007)

Just another sick man in this sick world..

Sök