Bilinspektör "M....." som huserar i norra Skaraborg.

Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

Tänkte bara fråga hur många som har åkt fast för han? Själv åkte jag dit i lördags. Då va han ute o gjorde flygande bes. Åkte dit på neonljuset och att jag hade öppen dump. Han gav mig reg. bes. Surt som fan.


*Rubrik justerad av moderator

-Volvo For Life-
pUs Ûbersturmstekare
8 maj 2007 · 534 Inlägg

Well, neonljus, som fenomen sett, bör bekämpas med alla till buds stående medel. Det skall förföljas, förtryckas, fördrivas och förintas!

Tycker ju jag då.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 maj 2007 · 3 804 Inlägg

pUs skrev:
Well, neonljus, som fenomen sett, bör bekämpas med alla till buds stående medel. Det skall förföljas, förtryckas, fördrivas och förintas!

Tycker ju jag då.

Smaken är som baken. På rätt bil kan neon se bra ut. På fel bil kan det se pinsamt äkligt ut.


Bmw osv..
peegee Forummoderator
8 maj 2007 · 2 924 Inlägg

Joon skrev:
Tänkte bara fråga hur många som har åkt fast för han? Själv åkte jag dit i lördags. Då va han ute o gjorde flygande bes. Åkte dit på neonljuset och att jag hade öppen dump. Han gav mig reg. bes. Surt som fan.


*Rubrik justerad av moderator

Regbesiktning?? så du måste alltså göra en reg besiktning nu oavsett om du konverterar till original?? hmm
Din bil är väl inte ens helbilsgodkänd?
Hängde han upp sig på mer saker?
Fan va elakt sad
Sånt här vill man ju veta allt om...

Senast redigerat av peegee (8 maj 2007)

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Goli
8 maj 2007 · 793 Inlägg

Morell är så söt... *not* big_smile finns nog ingen som gillar honom!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
ScottaN Medlem 5280
8 maj 2007 · 552 Inlägg

Jorå morell har man rökat ut för.. Så du va i tidaholm eller?
Han tog mig när jag skulle till kinnekulle ring förra året.. Fick reg.bes då också...

Germax
8 maj 2007 · 12 086 Inlägg

Man borde ju kunna neka en regbesiktning, och om han använder något dumt argumet som att man har öppen dump på en ej helbilsgokänd bil så är de bara att neka. De går ju med allt annat att neka. I rätten lär de ju nämligen inte hålla.

Majzzen
8 maj 2007 · 177 Inlägg

Joon skrev:
Tänkte bara fråga hur många som har åkt fast för han? Själv åkte jag dit i lördags. Då va han ute o gjorde flygande bes. Åkte dit på neonljuset och att jag hade öppen dump. Han gav mig reg. bes. Surt som fan.


*Rubrik justerad av moderator

VA? Vadå asså, får man inte ha öppen dump?

Kettunen
8 maj 2007 ·

Fy fan

Majzzen
8 maj 2007 · 177 Inlägg

Någon??? Får man inte ha en öppen dumpventil?

merl
8 maj 2007 · 202 Inlägg

Har haft turen att själv aldrig stöta på denna fullständiga idiot.
Men mången historier han man hört..
Vet att det upprättades en tråd på Zatzy ang Mr.Morell...
synd att det ska finnas såna som han.

peter_1976 JDM
8 maj 2007 · 2 201 Inlägg

pUs skrev:
Well, neonljus, som fenomen sett, bör bekämpas med alla till buds stående medel. Det skall förföljas, förtryckas, fördrivas och förintas!

Tycker ju jag då.

det är väl upp till var o en om man tycker om neon. man behöver inte säga att nåt ska fördrivas o förintas. alla har sin egen smak

den här morell, vilka eller vilket län brukar han vara i?

Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

VA? Vadå asså, får man inte ha öppen dump?

Ne tydligen inte, då han menade på att det ändrade avgasvärdena..har även pratat med bes. dom säger att bilen aldrig kommer att gå igenom reg. bes. med öppen dump. Gör man en vanlig bes. så säger dom nog inget (om man har tur)

-Volvo For Life-
Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

ScottaN skrev:
Jorå morell har man rökat ut för.. Så du va i tidaholm eller?
Han tog mig när jag skulle till kinnekulle ring förra året.. Fick reg.bes då också...

Japp var där o kikade lite, men det roliga varade ju inte så länge...

Vad satte han dit dig för då? Och hur gick det?

-Volvo For Life-
Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

peegee skrev:

Joon skrev:
Tänkte bara fråga hur många som har åkt fast för han? Själv åkte jag dit i lördags. Då va han ute o gjorde flygande bes. Åkte dit på neonljuset och att jag hade öppen dump. Han gav mig reg. bes. Surt som fan.


*Rubrik justerad av moderator

Regbesiktning?? så du måste alltså göra en reg besiktning nu oavsett om du konverterar till original?? hmm
Din bil är väl inte ens helbilsgodkänd?
Hängde han upp sig på mer saker?
Fan va elakt sad
Sånt här vill man ju veta allt om...

Japp åkte på reg.bes. Jag har pratat med bes. nu och dom säger att det räcker om jag plockar bort strömmen till neonet så att det ej går att starta + att jag plockar bort den öppna dumpen. Ne det var väl det han klagade på. Han var o knacka o kände på vingen och scoopet på huven men det skrev han aldrig nått på.

-Volvo For Life-
Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

peter_1976 skrev:

pUs skrev:
Well, neonljus, som fenomen sett, bör bekämpas med alla till buds stående medel. Det skall förföljas, förtryckas, fördrivas och förintas!

Tycker ju jag då.

det är väl upp till var o en om man tycker om neon. man behöver inte säga att nåt ska fördrivas o förintas. alla har sin egen smak

den här morell, vilka eller vilket län brukar han vara i?

Håller med dig peter_1976.

Vet inte riktigt vilka län han brukar vara i.

-Volvo For Life-
Majzzen
8 maj 2007 · 177 Inlägg

Joon skrev:

VA? Vadå asså, får man inte ha öppen dump?

Ne tydligen inte, då han menade på att det ändrade avgasvärdena..har även pratat med bes. dom säger att bilen aldrig kommer att gå igenom reg. bes. med öppen dump. Gör man en vanlig bes. så säger dom nog inget (om man har tur)

Okey, bra. Låter ju så väldigt mycket goare men öppen. Stoppar han bara typ stylade och snygga bilar eller?

Sandman
8 maj 2007 · 873 Inlägg

Ja.
Han ska tydligen ha sagt "Jag slutar inte förens alla bilar på vägarna är i orginalskick!"
Hur mycket det stämmer har jag ingen aning om.

Vilken tråkig jäkel han verkar vara.
Han borde bilda egen republik där alla bor i exakt lika dana fyrkantiga gråa hus, går klädda i gråa särkar och äter gröt varje dag.

Don't get mad, get even.
KarlNilsson Örebroare i exil
8 maj 2007 · 970 Inlägg

peter_1976 skrev:

pUs skrev:
Well, neonljus, som fenomen sett, bör bekämpas med alla till buds stående medel. Det skall förföljas, förtryckas, fördrivas och förintas!

Tycker ju jag då.

det är väl upp till var o en om man tycker om neon. man behöver inte säga att nåt ska fördrivas o förintas. alla har sin egen smak

den här morell, vilka eller vilket län brukar han vara i?

Vad jag förstått efter all läsning om honom, brukar han husera i trakterna kring Skara

Hej FRA!
Eclips3 Lidhultare.
8 maj 2007 · 325 Inlägg

sånna jävla idioter borde finnas på dårhus...inte på vägarna!

-Twiajävlen-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang