Eftersom en Golf e en liten bil, och du inte vill att de ska kosta skjortan. Då hade jag satsat på saker från MDS. Billiga saker till med bra ljud. Typ 2st MDS 12" Basar, 6,9:or i hatthyllan, mindre i dörrarna och ett GP3-slutsteg till basarna!
Jag köpte en ny stereo på Biltema, 2 10" Proson-basar från fynda.se, byggde lådan själv av färdigkapade MDF-skivor (kommer inte ihåg måtten just nu) och så ett slutsteg från Biltema (återigen). Kör med originalhögtalarna fram och ett par 4x6" som satt i när jag fick den (varav den ena troligtvis är spräckt ). Hursomhelst, totalt pröjsade jag väl 1000 spänn för låda+basar och 1500 för steg och stereo. Dunkar på riktigt bra, och det innan de ens är inspelade så jag vågar maxa på
hm 2st 12" i en golf ??????????? nu får du vara lite seriös här. han vill ha lite "fräna" ljudleksaker, han vill nog inte ha 0 i bagageutrymme och han vill nog inte heller bara ha bas !? jag skulle satsa på en bas gärna en fin 8" 10" i sluten låda,(sluten= för att om man inte tar sig tid och exakta mått så låter det sämre) då har du fortfarande plats för det du ska ha där bak. till saken nu.
Jag har köpt mig: Ultimate 3,5" Mutant 6x9 300watt 150wrms Mds Classic 12" 500watt 250wrms Mds C2 slutsteg. Mono kopplat 160wrms om jag inte minns fel xD
Tror att bil f*n kommer skaka sönder Räcker i en sån liten bil som Golfen är