Dom gjort några bra & massa dåliga. Du får ju skriva vilken modell det är??? Eller bild Men duger gott & väl som första eller nybörjar kitt. Kör själv med en Gas 12 tummare på 500Watt tills jag får pengar till en Cerwin Vega Stroker
Gillar inte den tyvär-Kolla på mina bilder . Tycker du ska satsa på en sådan om du ska ha gas. Kostar ca 6-700kr idag tror jag. När jag köpte den kostade den 1300.
Gas duger. Ungefär samma kvalité som MDS medeldyra högtalare.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Mina är toppen! Visst ljudbögar garvar åt mig, men du kan ju basa så du får ont i öronen iaf! å mer än så behövs inte... sen är säkert "kvalitén" på ljudet blablabla, som sagt ljudbögar
Mina är toppen! Visst ljudbögar garvar åt mig, men du kan ju basa så du får ont i öronen iaf! å mer än så behövs inte... sen är säkert "kvalitén" på ljudet blablabla, som sagt ljudbögar