7111
Sök

Varför använder nästan ingen Minneskorts, iPod stereo?

Markolainen
13 maj 2007
Trådstartare
Som ämnesraden säger:
Varför använder nästan ingen Minneskorts, iPod stereo?

Jag själv har en Denver Cad-450 (tror jag det var) stereo som klarar både SD kort & iPod.
Tycker detta är mycket smidigare än att köra med CD/DVD då man snabbt och enkelt kan ta bort eller lägga till nya låtar.
Sedan minimeras även risken för att det ska börja hacka och liknande som kan hända ibland med CD-skivor.
Sedan klarar även stereon av CD & CD-MP3 också:)
Jag ser endast fördelar med SD/iPod spelare!smile

Kettunen
13 maj 2007
Trådstartare
Gör du reklam eller undrar du verkligen varför? big_smile

Jag sj kör med Pioneer P5600MP och kommer aldrig byta den tills jag får råd med en Hårddisksterio på 80gig.

Liksom Bättre märkes grejjor har tex. Mosfet i stereon. Det har inte din va?
Sen finns det ett sjyhelvetes massa inställningar för bas/slutseget med. Egen riktig EQ med. Min stereo har 3 bands.

Markolainen
13 maj 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:

Jag sj kör med Pioneer P5600MP och kommer aldrig byta den tills jag får råd med en Hårddisksterio på 80gig.

Sen finns det ett sjyhelvetes massa inställningar för bas/slutseget med. Egen riktig EQ med. Min stereo har 3 bands.

Min är ju en budgetstereo, så den kan man inte förvänta sig så mycket ifrån tongue
Men köper man nu en dyrare så får man mera godis till den smile
Försöker ju inte göra reklam för just min stereo då denna absolut INTE är någon värsting.
Är egentligen bara nyfiken på varför så många kör med CD/DVD istället roll

Kettunen
13 maj 2007
Trådstartare
Markolainen skrev:
Kettunen skrev:

Min är ju en budgetstereo, så den kan man inte förvänta sig så mycket ifrån tongue
Men köper man nu en dyrare så får man mera godis till den smile
Försöker ju inte göra reklam för just min stereo då denna absolut INTE är någon värsting.
Är egentligen bara nyfiken på varför så många kör med CD/DVD istället roll

Okeey okeey. Men det är ju det oxå. Pioneer har ju oxå så man kan koppla in ipod i alla fall. Men om minneskort har jag inte en aning om.
Men Denver är ju tyvär inte det kändaste märket heller så =/

Smålänning
7 887 Inlägg
13 maj 2007
Har en JVC i bilen, Om det är bilstereo vi snackar om, men den är inte speciell, tar MP3 skivor, Men jag har en monsterstereo liggande!
En ALARIC CAR CASSETTE PLAYER, Avsäkrad med 2A, och är på två kanaler på typ 15 W stycket, saknar lågnivå och är minusjordad tongue Det finns radio i den med!

Vet inte om det är hemma eller bilstereo, men hamma har jag en Philips F1 463 Stereo Midi System, som har high speed dubbing i kasettdäcket och continous play. Radio har den också, både långvåg och mellanvåg och kortvåg. Den är kopplad till en Dantax DVD spelare så att jag kan lyssna på cd... Lite klumpigt med Vinylskivor bland...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Kettunen
13 maj 2007
Trådstartare
HAHAHA klockrent!! Minusjordad tongue tongue tongue

Sök