3983
Sök

kappkörning

5 198 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
så här går det när små pojkar försöker va stora män, in på livstid på vatten och bröd http://www.vasteras.expressen.se/Nyheter/1.681301

Kanske dags att tänka om för en del folk,,
Senast redigerat av gamlingen (15 maj 2007)

Lidhultare.
325 Inlägg
15 maj 2007

-Twiajävlen-

5 198 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
eclips3 skrev:
du menar inte denna då? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 04,00.html

*asg* AJ FAN

Lidhultare.
325 Inlägg
15 maj 2007
hehe, jag tänkte när jag gick in på den sidan du länkade, att vafan, vadå kappkörning, och han står och onanerar i en affär, ska han leva i ett fängelse för resten av sitt liv och på bara vatten o bröd?! tongue hehe sen skulle jag se va aftonbladet har för nyheter så såg jag ju en rubrik "KAPPKÖRNING" hehe

EDIT: jo men det kan jag fan hålla med om att dom kan leva på, vatten o bröd i en fängelsecell för resten av deras liv, inte fan rejsar man på en 70väg! speciellt inte om det är dålig sikt heller, eller massa träd runt om som det kan komma upp vadfan som helst på vägen!
nej, om jag ska rejsa så blire på bana och i värstafall på motorväg som är minst 2 filig! smile
Senast redigerat av eclips3 (15 maj 2007)

-Twiajävlen-

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 maj 2007
seriöst måste ni alltid tro att det är ynglingar när nått sånt händer.... lite äldre människor kan alltså absolut inte köra ikapp nån gång?! sen finns det mkt ynglingar som är mkt bättre på att köra bil än många äldre... och nu när vi endå är inne på det så kan jag säga att jag har sett många äldre som kört ikapp med andra, eller många och många, det beror väll på vad man räknar som äldre men som sagt så tycker jag det är dålig stil att alltid tro att det är ynglingar som kan göra nått sånt och inte kan köra bil.... mkt dålig stil tycker jag.. varför jag skriver av mig nu är för att det är inte första gången man ser en tråd där dom dömer ynglingar för nått sådant...

tillbaka till ämnet... oavsett yngling eller äldre så är det ju rent utav sagt förjävligt att dom ska köra ikapp på sånna små vägar där dom inte (som det verkar) kan klara av vissa sitvationer.... oavsett ålder på dom som körde så håller jag med dig att dom borde buras in... familjers liv kommer förmodligen nu att förändras bara för att dom ville ha lite kul och köra ikapp mad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

.......
2 655 Inlägg
15 maj 2007
_Glenne_ skrev:
seriöst måste ni alltid tro att det är ynglingar när nått sånt händer.... lite äldre människor kan alltså absolut inte köra ikapp nån gång?! sen finns det mkt ynglingar som är mkt bättre på att köra bil än många äldre... och nu när vi endå är inne på det så kan jag säga att jag har sett många äldre som kört ikapp med andra, eller många och många, det beror väll på vad man räknar som äldre men som sagt så tycker jag det är dålig stil att alltid tro att det är ynglingar som kan göra nått sånt och inte kan köra bil.... mkt dålig stil tycker jag.. varför jag skriver av mig nu är för att det är inte första gången man ser en tråd där dom dömer ynglingar för nått sådant...

tillbaka till ämnet... oavsett yngling eller äldre så är det ju rent utav sagt förjävligt att dom ska köra ikapp på sånna små vägar där dom inte (som det verkar) kan klara av vissa sitvationer.... oavsett ålder på dom som körde så håller jag med dig att dom borde buras in... familjers liv kommer förmodligen nu att förändras bara för att dom ville ha lite kul och köra ikapp mad

håller me dej totalt, faan farsan e 42år nu och han kör runt me en stylad ochh lätt trimmad bmw 540 v8 nu och han racar me de flesta som kommer å trycker han uppi röven. men då har han ju kontroll och gör inga dumma omkörningar åså men visst gammal som ung kan göra fel. men oftast 9 av 10 gånger så skyller folk å säger ynglingar...

Administratör
11 968 Inlägg
15 maj 2007

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

304 Inlägg
16 maj 2007
_Glenne_ skrev:

Håller med!

I have my own race...

Fisketokig
2 997 Inlägg
16 maj 2007
Röd saab 9-5 kombi som kör som en idiot i det området... humm. svårt att gissa vilken? Njaa... hmm

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök