Ja.. jag har ju då vart ute och kört lite offroad som Droors här lagt märke till
Lägger upp lite bilder på bilen
Ingen dålig parkering man gjorde heller.. klara mig med 4-5cm från backspegeln från ett träd vilket jag är väldigt glad för Ser inte så farligt ut.. tills man tittar närmare! Taket ja.. närmst i bild så testade jag putsa.. och repan går bort ganska lätt som tur är
Ja.. dagens läxa är alltså att man ska köra lugnt på grusväg
Jo det kunde det och det va inte långt ifrån att det gjorde heller! Hade jag inte vart så snabb på att ställa mig på bromsen så hade jag dragit rakt in i ett träd.. och det hade ju vart mindre tur.. och hade jag inte vart snabb på att försöka ratta upp den igen så hade jag dragit in i ett annat träd
Ajaj, huvudsaken är att du klara dig Såg ut att varit lite sladdigt med hög fart på grusväg? hehe
De är bara att putsa bort ytmärkerna, ingen fara! TYare försiktigt i fortsättningen nu! mvh kimpa
Hmm.. jo lite kanske .. va egentligen bara en tidsfråga innan jag satte mig i diket Det va ju inte första gången jag va påväg ner i diket om vi säger så .. Det är en 2meter bred grusväg som är kurvig etc. och 30-40km/h som jag låg i innan jag svängde kanske va i häftigaste fallet
haha fyrkantig som en kloss du kan ju backa in i en vägg först o sen köra med fören in i en vägg också skämtosido , lacka om bilen, ivarjefall fram samt bak-kofångare då det är grymt slitna, sen skulle det se bra ut om du tonade rutorna samt införskaffade nya fälgar
lägg gärna en kommentar i min lilla projekttråd också
haha fyrkantig som en kloss du kan ju backa in i en vägg först o sen köra med fören in i en vägg också skämtosido , lacka om bilen, ivarjefall fram samt bak-kofångare då det är grymt slitna, sen skulle det se bra ut om du tonade rutorna samt införskaffade nya fälgar
*Tappar hakan i golvet* stötfångarna är nylackerade Och fälgarna är oxå nya
Tack för stödet ni andra .. Och det lär bli bilbyte! Letar som en idiot efter ny bil.. tror jag vet vad jag ska ha förnågon nu oxå
Tack för stödet ni andra .. Och det lär bli bilbyte! Letar som en idiot efter ny bil.. tror jag vet vad jag ska ha förnågon nu oxå
haha my bad, såg endast på första sidan ;P , blev mycket fräschare nu när du hade det gjort
haha my bad, såg endast på första sidan ;P , blev mycket fräschare nu när du hade det gjort
Hehe Ingen fara Ska försöka få sålt den såfort jag fixat till de små skavankerna som blev efter avåkningen
jasså vad ska du ha då?
Jag väntade på att någon skulle bli nyfiken Jag hade faktiskt tänkt införskaffa mig en Peugeot 106
75hästare.. kanske inte så mkt att hurra för men när bilen har en tjänstevikt på 900kg så händer det ändå rätt mkt .. Eventuellt om jag hittar en "Rallye" till bra pris.. 103hk.. med sportavgas och annat luftfilter får man ut ca 120hk ur motorn.. och den väger bara 810 kg
Liten gokart
Fast kolla Folksams krocktest.. den va rödstämplad Känns ju inte så säkert direkt