Efterlängtad Update?Nu har jag fått tillbaka glöden igen.. fast nu har jag ingen tid istället

Fått jobb nu, så jobbar heltid under veckorna och 4timmar lördag och söndag vadera! Men pengar kommer det då in

Jag har i alla fall gjort en liten modd på bilen nu.. för alla verkade ju störa sig på mina bakljus, likså jag.. Efter att det blivit ganska matta igen så fick jag nog så jag åkte till ADcenter och införskaffade mig 800 och 1200 våtslippapper, och en burk röd bakljusfärg!
Efter 1timmes slipande och lackande så blev de klara, klarlackade dessutom med 3 lager ovanpå
Resultatet :![http://i48.photobucket.com/albums/f238/2X3M4U/DSC00024.jpg]()
Det kommer komma mer inom snart, ska nog ta och införskaffa mig vita blinkers runt om (förutom bak), sen om lite dryga en månad så blir det lack utav stötisar, rostlagning och däckbyte troligtvis, får se om jag kommer över några schyssta fälgar med däck till ett bra pris

Varför det dröjjer såpas lång tid är för att jag har uppkörning om en månad, och inte har något eget garage, så det blir till att dra upp till famo och fafa när jag tagit kortet

Ha d gött, och kommentera mycket nu

MVH Jimmu