6957
Sök

Har nån testat 3.5" TFT IN-DASH DVD Spelare

311 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
Som rubriken lyder ?

http://www.blocket.se/vi/11524400.htm?ca=1_12_s

billig och snygg.. men är det kvalite? är sugen på prova en.. vill höra om nån har testat redan om det kanske bara är ren skit ?

Pv med preppad b20..

Fotograf
1 319 Inlägg
18 maj 2007
en kompis har en sådan och det duger väll om du inte ska ha nå tävlingsljud för blir inte den bästa kvaliten.. men duger att flaca med:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

311 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
jaha.. nu vart jag lite neråt angående den där.. :d  , nån mer med nån kommentar?
Senast redigerat av boxarhandsken (18 maj 2007)

Pv med preppad b20..

Egenföretagare
2 496 Inlägg
18 maj 2007
KÖP INTE, vill du att jag ska övertyga dig så kan jag ringa å prata i 3 timmar om hur dålig den är, rena skiten, sålde precis min, och köpte en pioneer å jävlar hade jag sånt ljud i min bil !
Ska jag bara ta nackdelarna lite kort här
*Olika volymsteg = vol 1 är för högt, till 2 å 3 händer typ inget, sen på 4 så är det svin högt.

*Skärmen är så liten å dumt gjord att spelar du en skiva så står det "dvd" över hela skärmen å låt nummret är så litet och i så dålig upplösning att du inte ens ser det.

*Volymratten upphör fungera, man får reseta den

*Dåliga rca singnaler, ligger bara på 1,5V eller nått sånt.

*Skärmen glappar typ om man trycker in en knapp ser riktigt billigt ut.

*Fjärrkontrollen fungerar typ bara rakt framifrån.

*Radion fungerade inte ens när man stog stilla typ.

*Ful

*"No name" (hej vad har du för bilstereo, "nej jag har ensåndär chingashonga")
Senast redigerat av tsdi (18 maj 2007)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

311 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
du har övertygat mig.  smile

Pv med preppad b20..

Egenföretagare
2 496 Inlägg
18 maj 2007
Hehe var bra. för jag började bygga ljudet med att köpa en sån, sen slutsteg, högtalare, baslåda, osv, sen så provade jag att beställa en pioneer istället, kan säga att det var där man skulle börjat å inte ta det sist smile

Kolla gärna på den jag har, inte så farligt dyr och har ljud-prossesor eller vad det heter 3st Rca utgångar på 3 v ! färdig för ipod med en sladd för 300 osv osv .

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

311 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
såg fin ut.. men såg en beggad Pioneer DEH-P80MP på blocket som jag vart sugen på..

Pv med preppad b20..

Sök