På slutsteget jag har av märke Coustic har jag några utgångar/ingångar jag undrar över och det är följande:
LOz INPUT: Det är då 4 ingångar med + - + -...
Det lär vara lågnivåingångarna...
Sync: Som har samma "kontakt" som en RCa kabel... Den är hona...
Kan det vara om du vill koppla vidare till ett till steg utan att "splitta" tro.. hmm
Samt "Sens" som är iform av en skruv det har väl nått att göra med känsligheten att göra men vad gör den

?
Det är känsligheten det ja... Där ställer an volymen kan man säga.
Har 2 st "högtalar" utgångar, går det då att "bygga" ihop som dvs koppa båda till basen ? Kan nått gå sönder om man testar ?
Slutsteget borde bara bryggkopplinsbart, men är det väldigt gammalt så är det ingen garanti.
MVH Theo