tjena skulle behöva lite åsikter om ni tycker detta är ett bra paket eller helt sugit med tanke på att det kostar en el del så vill man ju inte slänga ut pengar i onödan så säg vad ni tycker eller kom med andra förslag tack på för han mvh rille
håller med nismodea att det fins betydligt mycket bättre grejer än det paketet, Leta vidare. Men jag tror absolut att det inte är nått fel på det paketet men fins som sakt bättre grejer.
vet inte vad han lyssnar på. rockford= mycket bas, jbl= mycket bas, infinty= fint ljud.pheonix gold= fint ljud. tex infinty fram o bak kitsystem o mtx bas o steg
Jag är i prinsip emot MDS dom har aldrig impat på mig. Jag vet inte heller vad du lysnar på eller vad som sitter där idag men om vi utgår ifrån att det är orginal och att du har en hyfsad bredd i din musiksmak så skulle jag sätta adapter sak1516 och lite demp ull bakom högtalaren i framdörren. högtalaren skulle vällja ett alpine kit ex spe-17cs, huvudenheten skulle jag också välja alpine typ cda-9871 där har du en bra hifi grund, krydda sedan med jbl bas och jbl slutsteg så får du en hyvens rockig bas (lite svårt med bas i en cab men lyckas du så blir det kanon). Vid dagens slut bör du hamna på unjefär samma pengar och få en klart gladare sommar. lycka till.