22483
Sök

slutsteget går inte igång !!!!

217 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
jag har ett spectron slutsteg som funkar bra men nu har jag kopplat ljudet till en annan bil fast jag får inte igång ljudet jag har kollat igenom alla sladdar och det flera gånger det lyser på slutsteg men på sidan vid säkringarna är det en grönlampa och under den så står det power och den ska med lysa fast det gör den inte vad kan felet vad jag har provat att flytta minusen och kollat säkringarna vet nån vad det kan va för fel..
..??

191 Inlägg
22 maj 2007
har du jord?

2 123 Inlägg
22 maj 2007
bringen_ skrev:
jag har ett spectron slutsteg som funkar bra men nu har jag kopplat ljudet till en annan bil fast jag får inte igång ljudet jag har kollat igenom alla sladdar och det flera gånger det lyser på slutsteg men på sidan vid säkringarna är det en grönlampa och under den så står det power och den ska med lysa fast det gör den inte vad kan felet vad jag har provat att flytta minusen och kollat säkringarna vet nån vad det kan va för fel..
..??

Kolla så att remoten bakom stereon är ikopplad, eller att batterisäkringen gått, men då borde det inte lysa : /
Låter som ett väldigt suspekt fel iaf.

217 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
ja det tror jag hur tittar man ifall man har det då ?jag är inte så kunnig på billjud:P

217 Inlägg
217 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
hur tittar man ifall man har jord-?

2 123 Inlägg
22 maj 2007
bringen_ skrev:
hur tittar man ifall man har jord-?

Mät späningen över + och - på slutsteget så ser du om du har jord.

Sök