4292
Sök

Ingen bil:/

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Jaha då va de bestämt:( blir tvungen att sälja pärlan (bilen) pga av flytt till egen lägenhet, samt att jag blivit sjukskriven tyvärr...fan va surt det känns..

Får bli en likadan sen i framtiden igen när man kommit ikapp sig med allt igen. Säljer den till bra pris så vet ni någon som är intresserad av att köpa en trans am kan ni ju skicka ett pm.

/Jocke

V8 - 4 Life

Proljece?
1 464 Inlägg
22 maj 2007
Lider med dej riktigt nice bil du har alltid trisst. Hoppas det går bra i framtiden och lycka till!

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 maj 2007
fan va tråkigt asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Saaboholic
3 129 Inlägg
22 maj 2007
fan vad tråkigt att höra alltså..får hoppas man klarar sig utan sån skit själv hmm

Förresten hur mycket skall du sälja skönheten för?

"Liberty of thought is the life of the soul"

544 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
ja känns surt, ska begära 129 000:- för den, då är den bla nyskattad, nybes , helt nya bakdäck , nya specialdekaler i 3d mm mm. så ett bra pris om man kollar på blocket kostar den billigaste som är en 98, 125 000:- , men då får man tänka att skrotningsavgift samt skatt tillkommer.

V8 - 4 Life

2 123 Inlägg
22 maj 2007
Mrjockos skrev:
ja känns surt, ska begära 129 000:- för den, då är den bla nyskattad, nybes , helt nya bakdäck , nya specialdekaler i 3d mm mm. så ett bra pris om man kollar på blocket kostar den billigaste som är en 98, 125 000:- , men då får man tänka att skrotningsavgift samt skatt tillkommer.

Bilen är fin men även om dina nya specialdekaler i 3D sitter det så är det det absolut första jag hade slitit bort för jag tycker det ser förjävligt ut. Men det är min åsikt och jag hoppas du är nöjd.
Men även om den billigare kostar 125k kanske den har gått mindre än din ?
Finns ju så mkt faktorer som spelar in men din bil ser ut att vara i fint skick iaf.

544 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Visst är det de, alla kan ju inte gilla allt, men tycker själv bilen ser trevligare ut när man kollar innan och efter. Sen att alla inte gillar amerikanare över huvud taget e ju en annan historia.

Jo klart att många faktorer spelar in, men det är ju bara å jämföra själva på blocket..hur som helst känns de surt att sälja..
Senast redigerat av Mrjockos (22 maj 2007)

V8 - 4 Life

DFFL
9 020 Inlägg
23 maj 2007
Du fick ingen spons på fälgar alltså? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

544 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Hehe, näe har inte ens orkat bry, mig, har mest försökt att inrikta mig på att behålla bilen, men de gick ju i stöpet när försäkringskassan krånglar med pengarna när man väl blir sjuk.
Gör ju en del om man inte får ut en spänn i månaden, å man inte valt de själv..hmm
Senast redigerat av Mrjockos (23 maj 2007)

V8 - 4 Life

Sök