tidnings bud

HoKkee
26 maj 2007 · 845 Inlägg

finns de någon mer här på garaget som exrtaknäcker som tidningsbud? isånnafall välkommen igänget. big_smile

nyss kommit hem från min sträcka nu. ska lägga migoch sova nu ska bli underbart..

Miklen
26 maj 2007 ·

ne inte för tillfället men körde GP ett tag.. riktigt bra betalt me tanke på att man typ jobbade 2 timmar .. tongue Sen att d slet sönder bilen uten i skogarna va väl inte jätteskoj direkt..

BBR
26 maj 2007 · 348 Inlägg

Kör lite, fast för posten då, helt okay, lite segt att gå upp klockan halv 6 på lördag morgon, men helt okay, sen tjänar man rikigt bra, har för mig att det är 130+ eller något i timmen.

dusty Living in the fastlane
26 maj 2007 · 2 616 Inlägg

har gjort och never again wink

vaalle
26 maj 2007 · 177 Inlägg

jag skulle ut inatt och kolla hur det funkar för jag kanske extra knäcker där nån vecka i sommar.. men jaa blev inte som planerat,vaknade halv 7 o jag skulle vart där kvart i 3.

FreddeK
26 maj 2007 ·

jag har varit tidningsbud i kanske fem år. körde sju dagar i veckan. man får grym kondition av det men tyvärr täcker inte lönen upp ett vanligt jobb, om man inte kör som en idiot och flera distrikt, men det hinner man ju inte.Sen det värsta är ju alla fulla/fula människor man möter på natten tex efter krogen...usch. men ibland är det ju riktigt skönt som en sommarmorgon. men det jämnar ut sig när det är vinter och 20 minus och man ska packa den där cykeln/bilen/vagnen.

Mvh Fredde

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang