Någon som fiskat i år?

__Linus__
27 maj 2007 · 192 Inlägg

har int fiskat på år å dar..farsan va ute några dagar å fick några gäddor så blev sugen att hänga me..men fick int mkt mer än muslor på kasst tongue va int så jävla skoj som ja kom ihåg de wink

fireice_88@hotmail.com
BMW 120d (2005)
FreddeK
27 maj 2007 ·

BMW635_Robban skrev:
i lårviken menar du? självklart, massor med gånger!

men fick du något då? jag menar varför fiska om man inte får något? det enda som simmar i lårviken är massa konstiga fiskesorter som klamydia tex.mad

Tillbaka till tråden....

var fiskar ni då? någon som flugfiskar?

dr_weber Senator
27 maj 2007 · 323 Inlägg

jerk, spinn, mete(mestadels toppknutet), pimpla i princip! fluga är ju så oerhört tråkigt!

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
dr_weber Senator
27 maj 2007 · 323 Inlägg

haha nu läste jag lite fel, men skit samma! trodde det stod "VAD" men det stod ju "VAR"!


Freddeponken skrev:

BMW635_Robban skrev:
i lårviken menar du? självklart, massor med gånger!

men fick du något då? jag menar varför fiska om man inte får något? det enda som simmar i lårviken är massa konstiga fiskesorter som klamydia tex.mad

Tillbaka till tråden....

var fiskar ni då? någon som flugfiskar?

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
Foffis
27 maj 2007 · 676 Inlägg

Golf_gti_turbo skrev:
Jajemen smile fiskat 2 ggr. fårsta gången blev det 2 små öringar,andra gången blev det en 5 kilos gädda smile

antar att du har varit nere i Sämsjön eller? wink far min har båt där nere så man brukar "trolla" lite där nere smile rätt bra sjö faktiskt


i år har de inte blivit nå fiske ännu, har inte haft tid riktigt. men jag hoppas de kommer igång snart wink

henkebenke
27 maj 2007 · 1 703 Inlägg

Började säsongen när det va som varmast i mars/april. Har sedan vart iväg på lite strapatser. Senast förra helgen då jag och några polare var uppe i värmland, Gunnarskog, och hade en fiskehelg... jag lyckades med bedriften att dra en 3hg aborre, på tre dagar big_smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Sushikocken Sleeper
27 maj 2007 · 3 084 Inlägg

nja har fiskat 2ggr i år blev 9st barracudor och en kattfisk och en gång i våran "Å" men där fanns inget

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang