Någon som fiskat i år?

FreddeK
26 maj 2007 ·

Tjabba jag är en fisketönt och jag har lyckats dragit några fula gäddor i år. sen lyckats med några regnbågar 1 öring och en röding på flugspöet.

Några mer garagetmedlemmar som fiskar? wink

Brink88 President över Brinkland
26 maj 2007 · 465 Inlägg

jag fiskar, va iväg och premiärfiskade igår kväll utan resultat, regnbågen har inte kommit igång riktigt här, men det kommer väll snart

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
viper0 Elektriker
26 maj 2007 · 169 Inlägg

var upp till Jämtland (åsarna) fiskade bla i långtjärn där fick jag några fina öringar

fordelvis Ford Racing
26 maj 2007 · 479 Inlägg

Klart man fiskar.. inget fel med de... har bara fiskat 2ggr nu iår... men har redan dragit upp 4gäddor smile big_smile

Ja Just!
hommo
26 maj 2007 · 33 Inlägg

har ochså fiskat lite i år de har blivit 11 gäddor wink

Team-Adolfsson Gödseldräng
26 maj 2007 · 4 529 Inlägg

jag fiskar ju året runt tongue fast skönast att sita och meta wink

FreddeK
27 maj 2007 ·

Brink88 skrev:
jag fiskar, va iväg och premiärfiskade igår kväll utan resultat, regnbågen har inte kommit igång riktigt här, men det kommer väll snart

var någonstans var du då? Regnbågen är ju på hugget då vattnet är svalt...senare då värmen kommer så vill dom ju inte alls.wink

Kettunen
27 maj 2007 ·

Självklart va fan! wink
Fiskat upp 8st Regnbågar förra helgen tongue i Kullsjön i Lerum! Planterade men endå-. En vägde 1,72kg! Sedan rökte jag den! MUMS***

Markus_C Kart & Mätningstekniker
27 maj 2007 · 701 Inlägg

Är också ganska så fiske galen har nog spenderat minst lika mycket pengar på det som på alla extra saker till bilen. Har också taget några regnbågar i år, och planerar just nu fiske semester till Kiruna till nästa sommar.

bmx
27 maj 2007 · 7 100 Inlägg

brukar oxå fiska,fast mest havsöring och gädda=),var och fiskade igår och drog några gäddor=)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
ErskPersk Svindåre
27 maj 2007 · 1 433 Inlägg

Brink88 skrev:
jag fiskar, va iväg och premiärfiskade igår kväll utan resultat, regnbågen har inte kommit igång riktigt här, men det kommer väll snart

jag var å fiskade regnbåge här i näsviken å jag fick då fisk big_smile lagade till den dagen efter å åt. Mums!! roll

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
27 maj 2007 · 5 753 Inlägg

gillar också och fiska men det har inte blivit nån fiskning i år eftersom nån stal mina fiske saker hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Akka
27 maj 2007 · 1 174 Inlägg

Naj!!... men ska upp till bergslagen / kloten å fiska med 3 polare i helgen som kmr big_smile

BMW635_Robban
27 maj 2007 · 1 277 Inlägg

i lårviken menar du? självklart, massor med gånger!

Reichte86
27 maj 2007 · 509 Inlägg

här har vi en fiskare! har nog dragit upp 30-40 gäddor i år! en regnbåge på 2,9 med! wink
Gäddrekordet ligger på 12,3! ska slås i år!

Julleman Lastbilschaffis
27 maj 2007 · 41 Inlägg

Ingen som brukar fiska djuphavsfiske i  Lårbensviken med Köttwobblern eller? wink haha :p

Smärta är vekhet som lämnar kroppen
940R
27 maj 2007 · 1 567 Inlägg

Snart blir det hummer och makrillfiske .

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
27 maj 2007 · 741 Inlägg

fjällröding säger jag...

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
il duce
27 maj 2007 · 69 Inlägg

jag fiskade förgår med en polare, fick två gäddor

mazda 323 gtr
Supra
27 maj 2007 · 2 Inlägg

Jajemen smile fiskat 2 ggr. fårsta gången blev det 2 små öringar,andra gången blev det en 5 kilos gädda smile

En gång Turbo, alltid Turbo
Toyota supra "cg" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang