Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
helt jävla sjukt.. visst hon kanske är hungrig jämt men finns ju lite nyttigare mat att mata henne med.. helt sjukt.. dom föräldrarna bör inte få behålla henne iallafall
sinnessjuka föräldrar nån borde fan säga stopp nu asså så här ska det fan inte behöva gå till en 7 åring som väger i stor sätt dubbelt än vad jag gör är ju så grymt fel som det bara kan bli
LÄKARNA borde kunna göra nått.operera hennes magsäck och ge medicin som dämpar hunger.hon lider av en sjukdom.typ elefant sjuka eller nått.jag tycker detta är läkarnas fel
Så sjukt. Jag tycker nå enormt synd om henne Om hon får magsäcken förminskad, flytta till en ny familj som har bra matvanor och får i sig tillräckligt med ämnen för att hennes kropp ska kunna klara sig borde hon åtminstone kunna överleva för att sedan få ytterligare hjälp. Så här ska det fan inte gå till, blir så jävla förbannad.
Så sjukt. Jag tycker nå enormt synd om henne Om hon får magsäcken förminskad, flytta till en ny familj som har bra matvanor och får i sig tillräckligt med ämnen för att hennes kropp ska kunna klara sig borde hon åtminstone kunna överleva för att sedan få ytterligare hjälp. Så här ska det fan inte gå till, blir så jävla förbannad.