extrem import

pimp-in-rby
11 september 2005 ·

hade inget å göra idag så jag letade efter lite udda sidor i usa som säljer styling...och hittade allt möjligt,,tex body kit till suburban,navigator,hummer h2,escalade,s10 och vanliga bilar och pickuper,,,hittade även en massa universalstyling som inte finns i sverige samt suicide dörrar för 2500 + fri frakt!....och lambo dörrar för 9000 som passar alla bilar(i stort sett alla utom new beetle)!!.....skicka gärna ett pm om ni vill veta om nån sida eller har någon fråga.....synes

Germax
11 september 2005 · 12 086 Inlägg

Vafan? varför har du min bild?

Burken Utanlem
12 september 2005 · 895 Inlägg

det är min bild!

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
pimp-in-rby
12 september 2005 ·

Fkoff skrev:
Vafan? varför har du min bild?

va?det är min! smile

pimp-in-rby
12 september 2005 ·

Burken skrev:
det är min bild!

aldrig!

Burken Utanlem
12 september 2005 · 895 Inlägg

haha

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Redbull Moderator+
12 september 2005 · 1 081 Inlägg

Men skärp er, eftersom Fkoff varit här längst och jag antar att bilen på bild inte tillhör någon av er. Så ber jag Burken och pimp-in-rby byta avatar.

Gör ni inte detta inom en snar framtid kommer jag göra det åt er.

Vem jag?
jisses Kosmangyl
12 september 2005 · 167 Inlägg

kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.
Janken Driver
12 september 2005 · 2 111 Inlägg

jisses skrev:
kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

Precis. Man kan ju anta att de finns en hel hög med folk som är intresserade utan fråga först. Släng upp länkarna!

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Germax
12 september 2005 · 12 086 Inlägg

Redbull skrev:
Men skärp er, eftersom Fkoff varit här längst och jag antar att bilen på bild inte tillhör någon av er. Så ber jag Burken och pimp-in-rby byta avatar.

Gör ni inte detta inom en snar framtid kommer jag göra det åt er.

Tack! undrar vad fan det är frågan om!tongue

Izual
12 september 2005 · 4 571 Inlägg

Fkoff skrev:

Redbull skrev:
Men skärp er, eftersom Fkoff varit här längst och jag antar att bilen på bild inte tillhör någon av er. Så ber jag Burken och pimp-in-rby byta avatar.

Gör ni inte detta inom en snar framtid kommer jag göra det åt er.

Tack! undrar vad fan det är frågan om!tongue

du har just blivit avatar rånad =P  3 stycken var väll å ta i

pimp-in-rby
12 september 2005 ·

jisses skrev:
kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

ja vill inte avslöja dom,såvida ingen visa riktigt intresse eftersom jag helst vill ha dom hemliga

pimp-in-rby
12 september 2005 ·

Fkoff skrev:

Redbull skrev:
Men skärp er, eftersom Fkoff varit här längst och jag antar att bilen på bild inte tillhör någon av er. Så ber jag Burken och pimp-in-rby byta avatar.

Gör ni inte detta inom en snar framtid kommer jag göra det åt er.

Tack! undrar vad fan det är frågan om!tongue

äähhh! sluta lipa smile

ludde__mannen draminbil.nu
13 september 2005 · 1 382 Inlägg

pimp-in-rby skrev:

jisses skrev:
kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

ja vill inte avslöja dom,såvida ingen visa riktigt intresse eftersom jag helst vill ha dom hemliga

Jag är intresserad främst av kidnappardörrarna! vore hett! är inte alltför vanligt! Man har ju tröttnat rätt mycket på alla dessa lsd dörrar!

Janken Driver
13 september 2005 · 2 111 Inlägg

pimp-in-rby skrev:

jisses skrev:
kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

ja vill inte avslöja dom,såvida ingen visa riktigt intresse eftersom jag helst vill ha dom hemliga

hemliga?. Har du ensamrätt på dessa affärer i staterna eller vad menar du? ska man behöva skriva o be om adresser?. varför hålla hemliga?..tror knappast du klarar av att köpa slut på deras sortiment själv ;)eller är de så små firmor? wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
pimp-in-rby
13 september 2005 ·

ludde__mannen skrev:

pimp-in-rby skrev:

jisses skrev:
kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

ja vill inte avslöja dom,såvida ingen visa riktigt intresse eftersom jag helst vill ha dom hemliga

Jag är intresserad främst av kidnappardörrarna! vore hett! är inte alltför vanligt! Man har ju tröttnat rätt mycket på alla dessa lsd dörrar!

jaha skojar du,,vore lite skojj med med bakåtvända,,,du får sidan i ett pm

pimp-in-rby
13 september 2005 ·

Janken skrev:

pimp-in-rby skrev:

jisses skrev:
kan man inte bara lägga upp sidorna här direkt eller

ja vill inte avslöja dom,såvida ingen visa riktigt intresse eftersom jag helst vill ha dom hemliga

hemliga?. Har du ensamrätt på dessa affärer i staterna eller vad menar du? ska man behöva skriva o be om adresser?. varför hålla hemliga?..tror knappast du klarar av att köpa slut på deras sortiment själv ;)eller är de så små firmor? wink

inte riktigt men ,jag vill inte att alla ska få reda på sidorna!endast riktigt seriösa......nejnej klart jag inte köper allt själv men endå,,japp det e inte riktigt stora firmor,,,,anser inte jag iaf

Aatos
13 september 2005 · 291 Inlägg

haha... hemliga... sätt ut dom här nu så alla kan få ta del av dom...

Germax
13 september 2005 · 12 086 Inlägg

Ok.. "riktigt seriösa".. hur ska den bedömningen gå till?
Om du nu har en så dupersida lägg upp den!.. Jag kan massa sidor men det är lixom inte svårt att hitta.. utgå från ebay sen hittar man massa företag genom de.

Burken Utanlem
13 september 2005 · 895 Inlägg

attans ja blev av med min avatar.... vad var de på för bil ?smile

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang