vart är mina ventilhattar?

saab9_3turbo
28 juni 2007 · 173 Inlägg

Ja det är förjävligt, det är andra gången nu de tagit alla mina ventilhattar.

Men så fungerar det, det de inte har, det tar de.

Senast redigerat av saab9_3turbo (28 juni 2007)

zybrid
28 juni 2007 · 47 Inlägg

Tips: Köp en kamereaatrapp på biltema som snurrar, sätt den på taket så kanske du avskräcker tjuvarna i framtiden!

BBAD Utbildad hobbymekare
28 juni 2007 · 1 125 Inlägg

Ha själv bleve av med en massa små saker, såsom ventilhattar, navkapslar, antenner, regplåtar med mera...

Hade navkapslar med spinners i, ganska coola men fick bara ha dom i 2 veckor ca...
Bli fan arg på idioter som inte kan låta bli andras grejer...

Allt e polis anmält iaf, kan ju säga att polisen snurrar mera här omkring nu än tidigare

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
zybrid
28 juni 2007 · 47 Inlägg

Därför bor man i villa med riktiga kameror och skylt! Enda sättet!

Sen beror väl på vart man bor, i tattartälje blir man väl förvånad om inget snos.

Riktigt tråkigt att vissa människor är såhär.

pz_racing VAG entusiast
28 juni 2007 · 277 Inlägg

pz_racing skrev:
räcker med en förpackning. dra åt dem med en hylsnyckel 10 mm å ha en med i bilen så att du kan fylla på luft big_smile

som jag har sagt tidigare så följ detta råd från Founder så sitter dem kvar dag efter dag smile

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
AudiS LicensSvetsare
28 juni 2007 · 280 Inlägg

Stulna ventilhattar tillsalu, mängder av modeller! Maila mig!

Slår man yxan i båten får man ro som fan!
Audi S3 (2000)
SiKth
29 juni 2007 · 59 Inlägg

pz_racing skrev:

pz_racing skrev:
räcker med en förpackning. dra åt dem med en hylsnyckel 10 mm å ha en med i bilen så att du kan fylla på luft big_smile

som jag har sagt tidigare så följ detta råd från Founder så sitter dem kvar dag efter dag smile

håller med, det är den ultimata lösningen! jag har haft så nu i ca 2 veckor och har alla kvar! kan inte jag vrida av dom så kan nog ingen annan det heller! smile En 10:a passar perfekt på dom som man köper på biltema..

AudiFors
30 juni 2007 · 906 Inlägg

haha, dem har tagit 2 av mig med, plus mina torkarblad i samma veva!

=)
Toby Skyline Stagea Club Sweden
1 augusti 2007 · 290 Inlägg

Hoppas du åker på en varning för oseriösaste forumstråden ever....

Before anyone did anything, Elvis did everything...
Nissan Skyline R33 GTR "Miljöbilen" (1995)
haxer Proljece?
1 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

toby88 skrev:
Hoppas du åker på en varning för oseriösaste forumstråden ever....

Nee tror den oseriösaste tråden pågick mellan mej och firetraxx och en sketen unge som vill leka konstapel. Synd att du missade den kl 05.00 imorse cool

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
haxer Proljece?
1 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

AudiS skrev:
Stulna ventilhattar tillsalu, mängder av modeller! Maila mig!

Hahahahaha big_smile lätt den bästa lol

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Zlasher Pulare
1 augusti 2007 · 248 Inlägg

zybrid skrev:
Tips: Köp en kamereaatrapp på biltema som snurrar, sätt den på taket så kanske du avskräcker tjuvarna i framtiden!

haha vore en vacker syn=) kamera på taket:P lovar dig att den skulle försvinna typ efter 1 dag:P eller så skulle någon kasta sten på den;( och sen repa/buckla hela bilen på köpet..

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
1 augusti 2007 · 651 Inlägg

Hoho vilken tråd big_smile Säger som Zlasher, dom hade snott kameran wink

Tidigare jobbade jag som fastighetsskötare och då och då skulle vi gå och kolla soprummen i tattarområdena.. Det var alltid så mkt skit där att man inte kunde gå in så till sist fick vi satt upp riktiga kameror där värda flera tusen för att fånga förövarna.. Dom monterades upp på måndagen och skulle bli inkopplade på tisdagen, natten mellan måndagen och tisdagen hade någon klättrat upp och snott kamerorna big_smile SAMT alla lysrör i alla soprum på hela området big_smile

Senast redigerat av _ZooN_ (1 augusti 2007)

mjukismagnus
1 augusti 2007 · 470 Inlägg

Blev av med mina i helgen också usch sugna jävlar....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Zlasher Pulare
1 augusti 2007 · 248 Inlägg

_ZooN_ skrev:
Hoho vilken tråd big_smile Säger som Zlasher, dom hade snott kameran wink

Tidigare jobbade jag som fastighetsskötare och då och då skulle vi gå och kolla soprummen i tattarområdena.. Det var alltid så mkt skit där att man inte kunde gå in så till sist fick vi satt upp riktiga kameror där värda flera tusen för att fånga förövarna.. Dom monterades upp på måndagen och skulle bli inkopplade på tisdagen, natten mellan måndagen och tisdagen hade någon klättrat upp och snott kamerorna big_smile SAMT alla lysrör i alla soprum på hela området big_smile

haha jävlar, galet alltså, är som flugor runt skiten:P Går inte lämna ngt utan bevakning...;/ lovar att de skulle sno från sin egen morsa oxå...

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
BlackGun Gas Glad!
1 augusti 2007 · 251 Inlägg

De är någon som har tagit mina ventilhattar med! sad De är väl Populärt att sno ventihattar nu förtiden tongue

Full Gas Spar Tid.. (",)
Volkswagen Golf R32 "Stealth" (2003)
La-Facone
2 augusti 2007 · 40 Inlägg

Det är snorungar med mopeder å vespor som snor ventil hattar.. är 100% säker på det...

Capo Di Capo La grande Facone
Honken_ Klyphuggare
6 augusti 2007 · 328 Inlägg

Psychotic skrev:
jag hadde en kommpis som trodde han var robin hood på fyllan när vi var yngre.. varje gång  han såg någon som hadde ett sånt där kromat skydd för dragkroken så var han tvungen att byta det mot någon gammal skitig som satt på någon bil brevid och sen sätta den fina på skit bilens krok smile

Happ då va det inte kromet som släppte på mitt förra kulskydd utan robin hood som böt ut det mot ett sletet.

Förövrigt så är jag intresserad av att köpa en vanlig svart ventilhatt.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
darkwizard Fordonstekniker
7 augusti 2007 · 1 740 Inlägg

Honken_ skrev:

Psychotic skrev:
jag hadde en kommpis som trodde han var robin hood på fyllan när vi var yngre.. varje gång  han såg någon som hadde ett sånt där kromat skydd för dragkroken så var han tvungen att byta det mot någon gammal skitig som satt på någon bil brevid och sen sätta den fina på skit bilens krok smile

Happ då va det inte kromet som släppte på mitt förra kulskydd utan robin hood som böt ut det mot ett sletet.

Förövrigt så är jag intresserad av att köpa en vanlig svart ventilhatt.

Vad ha du för adress, du får 8 st gratis av mig. EJ stulna.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Aga_Diff Bärs!
7 augusti 2007 · 3 456 Inlägg

Psychotic skrev:
jag hadde en kommpis som trodde han var robin hood på fyllan när vi var yngre.. varje gång  han såg någon som hadde ett sånt där kromat skydd för dragkroken så var han tvungen att byta det mot någon gammal skitig som satt på någon bil brevid och sen sätta den fina på skit bilens krok smile

HaHa, Klockrent! lol

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang