Någon som har handlat från SAM www.steffansson.se?

MatteR Sänk bensinskatten!
4 juni 2007 · 182 Inlägg

Hej
Har köpt en mätarhållare från Sam i Göteborg via internet. Fick fel färg på denna och fick som svar av dem att det gick bra att byta.
Men blev mindre glad när man fick först skicka tillbaka den första för 95 kr och sen när den andra kommer så kostar det 259 kr och lösa ut den. Är det ett byte? Å så säger dem att det är fraktkostnaden för den. Men på deras hemsida står det att frakten kostar 130 kr.
Inget mer från detta stället!!!!
Hade jag vetat detta hade jag köpt den på realcar.

/Mattias R

/MatteR
940R
4 juni 2007 · 1 567 Inlägg

Jag har handlat en del grejer där men aldrig via postorder.. bara över disk Då ser man ju vad man får och kan fixa på plats etc.

Hört en del andra som har vart missnöjda med deras grejer som just skickats på posten.
Vet inte varför dom är så fi**iga med sådant!

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Malmoe SSS -12
4 juni 2007 · 3 217 Inlägg

Säker på att det inte är en missbedömning från någon av parterna?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
mojja
5 juni 2007 · 41 Inlägg

jo jag har handlat en del därifrån..

Sist skickade dom mig fel ändrör som inte passade min bil o nästan vägrade betala tillbaka pengarna för dom.

Efter mycket tjafs o bråk kunde jag retunera dom men jag fick betala frakten fastän det var dom som hade gjort fel.

Orkade inte bråka med dom o har insett att det finns bra mycket seriösare företag som både har bättre priser och service.

M.v.h mojja

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang