Pengar kvar efter hyra

ryttersson
6 juni 2007 · 454 Inlägg

MawE skrev:
jag pluggar, har en hyra på 3400, tar bara studiebidrag (2600 kr), så jag går ganska många kr minus varje månad. Väger upp det lite genom att handla på börsen..

Aktieintresserad smile.... ge mig nått aktietips  ?... PVE är mitt största intrese nu wink...

haxer Proljece?
6 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Stackar kille PVE sluta om det är domma du menar

http://www.bors24.se/bors24.se/site/sto … age?magic=(cc%20(detail%20(tsid%20246243))) Nu funkar inte länke med dom har droppat från 90till 20 senaste 6månaderna. hmm

Senast redigerat av haxer (6 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
ryttersson
7 juni 2007 · 454 Inlägg

haxer skrev:
Stackar kille PVE sluta om det är domma du menar

http://www.bors24.se/bors24.se/site/sto … age?magic=(cc%20(detail%20(tsid%20246243))) Nu funkar inte länke med dom har droppat från 90till 20 senaste 6månaderna. hmm

nja PVE har stuckit från 20 kr till 70 som dom står i nu bara på ca en månad....

Senast redigerat av ryttersson (7 juni 2007)

haxer Proljece?
7 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Jaha gammal länk smile låter helt ok ju tur att man köpte ericsson när dom låg på 3.50 smile och sålde dom när dom stod i 21:)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Eomin Studerande
7 juni 2007 · 32 Inlägg

Ni är ju helt otroliga O_o Efter att mina räkningar är betalda har jag typ 400 kronor kvar att leva på resten av månaden, men sedan är jag student utan fullt studielån... Herregud, snacka om att jag skulle känna mig stenrik om jag hade över 3000 kvar att leva på en månad O_o

http://www.onsdagar.se - Onsdagsbus på Mittsverigebanan
haxer Proljece?
7 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Och jag som inte ens pluggar big_smile Är 18 fyller 19 i oktober 18000kr tillbaka i skatt jo man tackar lol

Senast redigerat av haxer (7 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Merclone Leg. Spådam
7 juni 2007 · 816 Inlägg

Lön? Ja det var ett tag sen man tjänade pengar per månad, men jag levde riktigt snålt då, bodde i en studenlägenhet på 3 kvadrat (kändes det som), gick på strax under tusenlappen. Nudlar och snabbmakaroner funkade helt perfekt då. Hade väl inte några vällevnadsprylar på den tiden (har tagit igen det nu). När nästa lön kom in hade jag runt 10-12000 kvar som jag investerade i olika projekt som ledde till att jag är den pengahungriga människa jag är idag smile Hårt jobb lönar sig...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
MrEbola EVOLUTION GARAGE
7 juni 2007 · 50 Inlägg

Jag har väl ca 10000:- kvar efter hyra o räkningar varje månad så jag klagar inte smile Men nu ska jag troligtvis ställa om mig till studielån o det kommer nog inte bli skoj :S

Konstapeln Snickar guru
7 juni 2007 · 278 Inlägg

10-12k kvar efter räkningarna är betalda ink maten. På tal om aktier, ska sälja rs2an strax och är det någon som har nå tips på bra aktier att investera i? tongue

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
ryttersson
7 juni 2007 · 454 Inlägg

Konstapeln skrev:
10-12k kvar efter räkningarna är betalda ink maten. På tal om aktier, ska sälja rs2an strax och är det någon som har nå tips på bra aktier att investera i? tongue

Köp PV-enterprise ... solpaneler och när som helst får dom sin TUV ceritifiering och sin 350 miljoners order bekräftad.... då har du dubblat dina pengar ... står i ca 67 nu , när TUV å order kommer är det nog närmare 200 kr... jag har köpt för alla lösa pengar jag har...

NordiC
7 juni 2007 · 39 Inlägg

Alphasonic skrev:
mitt rekord var -1000 kr, alla räkningar kom på en gång. Fick äta lite mindre mat än vanligt den månaden tongue

haha ja fan tongue

Konstapeln Snickar guru
7 juni 2007 · 278 Inlägg

ryttersson skrev:

Konstapeln skrev:
10-12k kvar efter räkningarna är betalda ink maten. På tal om aktier, ska sälja rs2an strax och är det någon som har nå tips på bra aktier att investera i? tongue

Köp PV-enterprise ... solpaneler och när som helst får dom sin TUV ceritifiering och sin 350 miljoners order bekräftad.... då har du dubblat dina pengar ... står i ca 67 nu , när TUV å order kommer är det nog närmare 200 kr... jag har köpt för alla lösa pengar jag har...

Sedär.. Hur långtid har man på sig innan detta sker då?

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
Alphasonic Piratpartiet
7 juni 2007 · 339 Inlägg

NordiC skrev:

Alphasonic skrev:
mitt rekord var -1000 kr, alla räkningar kom på en gång. Fick äta lite mindre mat än vanligt den månaden tongue

haha ja fan tongue

Hade sparat i 3 månader (för att köpa en begagnad dator) som tur var, så jag fick ju mat iaf. Känns kul att studierna snart är över, bara 3.5 år kvar tongue

pukan2
7 juni 2007 · 3 182 Inlägg

fy fan dom flästa värkar ha det bra själv är man bara en vanlig arbetare med ett vanligt vent jobb, själv har ja kvar ca:4000:- efter hyra o räkningar är betalda + att tjejen är gravid så det blir litte mer utgifter.men men man får snåla på nåt sätt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang