4642
Sök

ska köpa mig en bil nu,

351 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
får ej kosta över 50tusen å helst ha bakhjulsdrift, nån som kan komma me bra tips å ideer, såg en gött snygg volvo 940 turbo på blocket som ä stylad, är gött sugen på den, men fanns inge pris på den,

Våga Köra Sänkt

7 120 Inlägg
7 juni 2007
Nissan 200sx?
BMW?

1 174 Inlägg
7 juni 2007
740tjejen skrev:
får ej kosta över 50tusen å helst ha bakhjulsdrift, nån som kan komma me bra tips å ideer, såg en gött snygg volvo 940 turbo på blocket som ä stylad, är gött sugen på den, men fanns inge pris på den,

av egenerfarenhet så passa dig från gammla turbo bilar om du inte är en jävul på att mecka lr har bra kontakter!

tänk på att om det är en turbo bil så är dom oftast lite mer buskörda å då även mera slitage, och det gäller väl även en stylad bil tycker jag personligen iaf!

351 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Nissan 200sx?
BMW?

mm har kollat på några nissan men de flesta va rätt dyra, annars är d eju en rolig bil som man kan göre mycket med,

Våga Köra Sänkt

351 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
Akka skrev:
740tjejen skrev:

av egenerfarenhet så passa dig från gammla turbo bilar om du inte är en jävul på att mecka lr har bra kontakter!

tänk på att om det är en turbo bil så är dom oftast lite mer buskörda å då även mera slitage, och det gäller väl även en stylad bil tycker jag personligen iaf!

jo en ä ju uppväxt i ett garage, vet ju va som gäller när en kör turbo. såg han fanns här på garaget han som har bilen,

Våga Köra Sänkt

huh?
10 427 Inlägg
7 juni 2007
För 50 laxar får du väl en 940 97-98 i kanonskick.

Gillar du Volvo så är det väl bara att harva vidare tongue

Finns väl en del roliga BMWs också.

351 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
nja bmw ä ju dyra delar till.

Våga Köra Sänkt

9 108 Inlägg
7 juni 2007
Jahopp, läs rubriksanvisningarna kronblom wink

Sök