Student -07

Hejhoppet
8 juni 2007 · 337 Inlägg

Jaha, då har man tagit studenten och ska börja tjäna lite pengar så man kan spendera mer på bilen big_smile

Men frågan är, slutar eller börjar livet nu? Skolan var ju egentligen ganska slapp och man hade ju jä... roligt. Vad tycker du?

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
evilmaster
8 juni 2007 · 385 Inlägg

Jag tycker att livet börjar efter skolan, när man är ute ur fängelset så ligger allt i ens egna händer. smile Så det är helt upp till dig vad du vill göra med ditt liv.

Vill du att livet ska "sluta" så skaffar du dig ett jobb som du är missnöjd med och lever i rutin varje dag. Jobba, äta, sova, betala räkningar och upprepa till döden. tongue

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
Miklen
8 juni 2007 ·

absolut inte slutet.. men..först lumpen wink där kan iofs kännas som slutet ibland HEHE.. Men efter d så..hmm..ja då pluggar man igen wink Seeeeen kan man jobba å dåååå börjar livet smile Gott som fasen är det..mycke roligare att jobba..iaf om man trivs..ja lär mig nya grejer varje dag till skillnad från i plugget wink

evilmaster
8 juni 2007 · 385 Inlägg

Miklen skrev:
absolut inte slutet.. men..först lumpen wink där kan iofs kännas som slutet ibland HEHE.. Men efter d så..hmm..ja då pluggar man igen wink Seeeeen kan man jobba å dåååå börjar livet smile Gott som fasen är det..mycke roligare att jobba..iaf om man trivs..ja lär mig nya grejer varje dag till skillnad från i plugget wink

Nu kommer många att lacka på mig (som vanligt) men lumpen är väl ändå bra överreklamerat? Jag var där i 3 dagar, sen klagade jag på migrän och fick åka hem. Bästa smitningen jag har gjort ever! Haha tongue Saknar definitivt inte det fängelset iaf.. Usch.

Att studera vidare är bra om man vill ha studieskulder som så många har också, men det ska ju tydligen jämna ut sig när man får ett bättre jobb (och hur många får det?).

Mina åsikter bara. Lite kontroversiellt och känsligt för många, jag vet.

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang