1100 skickade å 1354 mottagna på typ 1 år. ganska onödigt egentligen då man tänker på de, ända gången då ja verkligen behöver skicka meddelanden istället för att ringa e i skolan på lektionerna.
189 sms om dagen. det blir ca 15 sms i timmen när du är vaken. dvs 12 timmar på ett dygn. annars blir det ca 7 sms i timmen. KONSTANT I ETT ÅR.. låter inte TROOOOOLIGT?
189 sms om dagen. det blir ca 15 sms i timmen när du är vaken. dvs 12 timmar på ett dygn. annars blir det ca 7 sms i timmen. KONSTANT I ETT ÅR.. låter inte TROOOOOLIGT?
Nja inte sover man 12 timmar,, ryp 5-6 sover jag på ett dygn
Varför skulle de inte vara så troligt? 189sms på en dag är ju inga problem 15 sms på en timma är heller inga problem!
Varför skulle de inte vara så troligt? 189sms på en dag är ju inga problem 15 sms på en timma är heller inga problem!
15sms kan man ju skicka på under 30 sek om man så vill... till flera personer samtidigt. och till en person på kanske 10 minuter... med villkoret att de ska vara i en konversation... och inte bara smileygubbar lr vad det kan vara ja..... helt möjligt ... som du sa..... fast käns lite väl att hålla på konstant i ett år... jag har ont i tummen av 1/3 av hans skickande :p...
- "Ställ dig sist i kön för helvete"
- "Jag stod där nyss, men det var så jävla tråkigt"
Folk verkar rätt stolta över att ha skickat 500+ sms i månaden, för mej verkar det helt sjukt mkt.. jag lastar väl iväg 50-100 MAX o då får man ju jobba lite.. Phew...
vet dom som skickar bra mycket mera
grabben (fyller snart 16) sitter fan jämnt i telefon å på 1 månad hade han fyllt på mobilen 3 ggr för att gratis smsen va slut,