Detta är ju numera ett stort forum med många medlemmar och det postas mycket nya trådar och inlägg varje dag. Nu talar jag bara för mig själv, men jag tror att många eller åtminstone några av de andra moderatorerna håller med mig i min uppattning, att man helt enkelt inte hinner lusläsa vartenda inlägg i varenda tråd för att leta efter opassande beteenden. Man får försöka sålla lite och koncentrera sig mer på sådana trådar som berör mer kontroversiella och/eller provocerande ämnen i första hand, och ibland missar man därför sådant som egentligen behöver åtgärdas.
Därför skulle det uppskattas om ni medlemmar försöker hjälpa oss så gott det går i vårt "jobb", och rapporterar trådar/inlägg som har spårat ur. Även vi moderatorer har ett liv vid sidan av forumet och vi gör det här på frivillig basis för att öka trevnaden för samtliga medlemmar på forumet.
Man behöver inte heller vara moderator för att i en tråd påpeka om ett eller flera inlägg är opassande på något sätt. Alla medlemmar har förmågan att påverka forumets anda, främst genom att själva tänka på hur man uttrycker sig, men även genom att aktivt ta på sig lite av det gemensamma ansvar som åligger samtliga forumets medlemmar för att hålla en god ton och göra forumet till en trevlig, rolig och intressant plats att spendera sin online-tid på.
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex