onej84 skrev:
BEATNIK skrev:
its fun suger B...e
Håller med .all.
Jag åkte på turboras efter deras skitchipp!
lägg pengarna på en seriös trimfirma som vet vad dom gör!
Härmed bjuder jag in dig till vårt garage, jag har en helt ny 19T turbo här och en T5R du kan leka med, du får utan tvekan 50k rakt i fickan, om du lyckas rasa den turbon med chipp från ITSFUN, du får en vecka på dig, fria mil i normal körning.
Grejjen är att saker går sönder, både med och utan chipp, det händer alla trimfirmor.
(Såklart inte nisse på hörnet som chippar 1bil i veckan, men gör man 15-20 i veckan så hörs det såklart om nåt pajjar).
Om man sen lägger till en körstil som hör hemma i månraketerna hos NASA så är det inte konstigt att det går sönder, folk har en tendens att gasa och köra vildare bara för dom har chipp, hänger då prylarna på bristningsgränsen så rasar de lite fortare än utan chipp bara.
jag har mer och mer märkt att folk kommer med skabbiga turbobilar där axiallagret är glappare än fan o hans moster, dom har jag börjat neka, för det är sådana bilar som i 90% av fallen efteråt klagar på att "chippet pajjade min turbo", när det i själva verket redan var på gång.
Så less på skitsnack, kom hit och kolla och lär er lite om hur saker och ting fungerar så ska ni se att en chippning, dieselbox eller PPC för den delen inte kan haverera motorn.
Ska iofs va om man lägger på 150kg tryck i en liten 1,8T och använder myggnät som vakuumslangar och sätter en hormonstinn 19-åring bakom ratten, då går de...