6392
Sök

Tips på bilköp?

Solfilmsmontör
950 Inlägg
13 juni 2007
Trådstartare
Hejsan. Sitter och funderar lite på vad man skall byta upp sig till för bil när de eventuellt blir aktuellt. Har tittat mycket på den nyare supran, nissan 200 s14/s15 och Golf IV Gti. Vill ha en rapp bil gärna med turbo och man ska inte behöva slänga på värsta kjolpaketet för att bilen ska se bra ut, utan bara ett par 18" och lite solfilm. Kom gärna med lite åsikter om vad ni tycker och gärna tips på andra bilar.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

"audiot"
287 Inlägg
14 juni 2007
hmmn, Både golfen och 200sx S14/15 ser riktigt bra ut med ganska små modifikationer tycker jag. S13 är det lite värre med tycker jag, den måste man jobba lite med för att det ska bli snyggt, bl.a på grund av floplysena. Alla de bilarna går väl okey men det går alltid att trimma mer. Jag skulle nog helst skaffa mig en 200sx S14/15 av de bilar du föreslagit. Dels är den snyggast och dels är den bakhjulsdriven till skillnad från golfen. Förmodligen lite dyrare i försäkring dock än golfen men vet inte. Sen finns det ju massor av styling och trimpryttlar på marknaden för alla bilarna så det är nog din smak som avgär i detta fall.

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

9 108 Inlägg
14 juni 2007
Finns hundratals sådana här trådar känns det som, var lite tydligare med vad du söker i rubriken så blir det lättare. Låser här.

Sök