Efter önskemål från gammelgubben så åkte jag iväg och fotade 300C:n Han var så nöjd med bilderna på Corvetten och ville ha på 300:an oxå! därav samma plats.. Bilen: Chrysler 300C Touring Diesel 218Hk och 510Nm, All utrustning utom taklucka.
Här har vi dem, några av dem är tagna vid Jonsereds Fabriker och nån enstaka i Lerum. Lämna gärna feedback och endast konstruktiv kritik.
Konstigt du Jonni, ju mer man tränar desto mer tur har man... Men du har lärt dig massor, det ser riktigt bra ut. Entusiasm kan lyfta det mesta!
// Ellen
Haha
Börjar med att säga, Stort tack!
Jag har fått lära mig att det bästa sättet att utvecklas och bli bättre på någonting är att göra, blir det fel så gör man om och gör rätt..
Har fått väldigt många tips från en fotograf som jag har jobbat ihop med, har även fått mycket hjälp om hur jag skall använda slutartid/bländartid på rätt sätt.. Tid, Plats, Utrustning och framförallt, Känslan för fotografering är avgörande.
Jag har troligen lyckats med några av de sakerna.. (hoppas jag?)
Jag kommer aldrig sluta att fotografera för att jag har otroligt roligt både när jag fotar och redigerar, men framförallt så är det mest kul att få höra att folk uppskattar mina fotografier! (Verk)
Jadu Jonni du lyckas varje gång även fast du är ganska så ny inom fotografering, har för mig att det inte var allt för länge sen du köpte systemkameran ? Vissa lär sig jävligt fort helt enkelt : )
Jadu Jonni du lyckas varje gång även fast du är ganska så ny inom fotografering, har för mig att det inte var allt för länge sen du köpte systemkameran ? Vissa lär sig jävligt fort helt enkelt : )
Tack!
Det stämmer, det är 2 månadersen jag öppnade lådan