Tror jag inte. Var rena slalom på E18 och jag fick hålla igen, men en ST+ är snabbast på korta sträckor! . Men min väger mindre tror jag. Kan tilläggas att vi båda inte vågade hålla +30 dvs förlora kortet.
haha vilket udda race! men var det en vr4 eller en vanlig sneak modell? vr4:orna drar på rätt bra om man vet hur man ska köra med en turbobil... och väghållningen är ruggigt bra..
aldrig kört mot eller kört en focus st men låter som att jag vill testa en om dom spöar en 3000gt
grattis får man väl säga...
men då kommer en tanke i mitt huvud.. när vet man att spontanracet är över?
haha vilket udda race! men var det en vr4 eller en vanlig sneak modell? vr4:orna drar på rätt bra om man vet hur man ska köra med en turbobil... och väghållningen är ruggigt bra..
aldrig kört mot eller kört en focus st men låter som att jag vill testa en om dom spöar en 3000gt
grattis får man väl säga...
men då kommer en tanke i mitt huvud.. när vet man att spontanracet är över?
Ok. Jag vet kanske för lite om 3000GT. Kanske var en mesvariant. Snygg var den iaf, väldigt snygg. Min har 400 i vrid. Racet är över i mitt fall när körkortet åker = innan.
Kan vart det finns massa olika, fast VR4orna är vanligast och går som satan. 0-100 på 5.2 så är det lite olika effekt beroende på vad det är för årsmodell. Personligen är jag heltövertygad om att jag drar dig både i start och toppfart. har du kört 201m nån gång?
Kan vart det finns massa olika, fast VR4orna är vanligast och går som satan. 0-100 på 5.2 så är det lite olika effekt beroende på vad det är för årsmodell. Personligen är jag heltövertygad om att jag drar dig både i start och toppfart. har du kört 201m nån gång?
Nej jag har inte kunnat prova på bana. Finns inga i Stockholm vad jag vet. Men 5 sek kanske (kanske) jag ska klara. Men som du vet så hänger det på föraren. Och jag är osäker på om jag är bäst som förare. Men min bil är ny, och det brukar betyda mycket. Så en liten japs -kanske. Undrar vad jag spöade :-) Och dig piskar jag dig :-) Ingen utmaning. Jag har ingen bana att köra på och vanlig väg vägrar jag. Rädd om kortet.
Hm, vid eftertanke så är 100hk modell 1980-1990 inte samma sak som 2000- så enkelt. Men som sagt jag har ingen bana och noway vanlig väg. Så jag ger mig. Lev väl.
Nej jag har inte kunnat prova på bana. Finns inga i Stockholm vad jag vet. Men 5 sek kanske (kanske) jag ska klara. Men som du vet så hänger det på föraren. Och jag är osäker på om jag är bäst som förare. Men min bil är ny, och det brukar betyda mycket. Så en liten japs -kanske. Undrar vad jag spöade :-) Och dig piskar jag dig :-) Ingen utmaning. Jag har ingen bana att köra på och vanlig väg vägrar jag. Rädd om kortet.
Vet inte om jag har svårt att läsa eller du har svårt att skriva. Menar du at du piskar mig? ja 201m kan man köra lite varstans (kräver ingen bana). 5 sek med 280hk? väger den 700kg eller? jag har 4wd också förresten. men skit samma om du inte har nån tid att jämföra med. Håller dessutom på att trimma min nu så jag bryr mig inte.
Jepp. Du har ingen chans på min. :-) Fast jag kan ha fel. Den 3000GT jag piskade blev nog förvånad. Du har en jäla snygg bil iaf, max points. Kanske blir nåt liknande nästa gång. Tacksam för tips på trim. Ha så bra. nilbri (ST+). PS. var väldigt nära att köpa en 3000GT, men jag vill ha nya bilar pga jag är fullständigt kass på att meka. Kompis? Hoppas jag?
Vet inte om jag har svårt att läsa eller du har svårt att skriva. Menar du at du piskar mig? ja 201m kan man köra lite varstans (kräver ingen bana). 5 sek med 280hk? väger den 700kg eller? jag har 4wd också förresten. men skit samma om du inte har nån tid att jämföra med. Håller dessutom på att trimma min nu så jag bryr mig inte.
Nej som sagt, ingen vanlig väg. Rädd om kortet. Så du får vinna här på nätet. Har inte kört 3000gt, men åkt med, ganska okej bil :-)
Nej som sagt, ingen vanlig väg. Rädd om kortet. Så du får vinna här på nätet. Har inte kört 3000gt, men åkt med, ganska okej bil :-)
Tänk efter lite innan du yttrar dig igen. 3000GT har en V6 maskin på 3L och dubbla turboaggregat och 4wd. Dom flesta 3000GT har 320hk och vissa har 280hk. Tror du att du ens har någon chans om man pratar om ett rikigt race ? Och nej din bil gör verkligen inte 0-100 på 5 sec.
Jodå det har den. Min piskar 3000gt. Gammall teknik som inte funkar mot dagens. T.om. SAAB Aero E85 slår sunkteknik med rostiga pipopor (skojar). :-) Men 3000gt e en ganska bra bra tjejbil. Finns den i cab ?:-)
Inga problem med 5 sek.k Spöar lätt alla (nåja) 3000gt. Gammall teknik i 80-90-modeller fungerar inte. Haft en. . Kolla WRC. Spöade en 3000gt så det sved :-) Byt olja pojkar! Hehe