Lämnar nu Garaget

nilbri ST
16 juni 2007 · 121 Inlägg

Blev utfatttad av ....nämnre inget mera CP


Ger upp, min diskuttution ST-30000GT blev för mycket, Och att jag inte får tycka av Garaget

Ha så bra alla på garaget
ST

Senast redigerat av nilbri (16 juni 2007)

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd
Aerodynamik ...
16 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Vad har du hävt i dig?

Sushikocken Sleeper
16 juni 2007 · 3 084 Inlägg
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Fredrik.Gustavsson
16 juni 2007 · 2 123 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Vad har du hävt i dig?

Kan inte annat än hålla med, han har alltid vart seriöst förut, tror det är nån annan på hans konto : /
Eller så är han ass packad big_smile

ironhead volvoraggare
16 juni 2007 · 4 776 Inlägg

nilbri skrev:
Blev utfatttad av ....nämnre inget mera CP


Ger upp, min diskuttution ST-30000GT blev för mycket, Och att jag inte får tycka av Garaget

Ha så bra alla på garaget
ST

du är ju bara en dålig förlorare. det är ju du själv som ska tycka om din bil och ingen annan eller hur.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
m3l1n
16 juni 2007 · 200 Inlägg

byta till lunarstorm ???

Alecci
16 juni 2007 · 2 014 Inlägg

Avstå gärna från vidare diskussion för tillfället. Jag låter tråden vara kvar så länge, så får vi se om trådskaparen har besinnat sig tills imorgon och kanske vill ge en vettigare förklaring av vad som ligger bakom detta.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Youngblood Billackerare
16 juni 2007 · 737 Inlägg

Jag läste tråden som du hade skapat här på forumet ang. Ford Focus ST vs Mitsubishi 3000GT. Man reagerar ju helt klart på hur du uttrycker dig. Att påstå att du spöar 3000GT bilar lätt är ju kanske inte så lyckat. Det är lite som att hälla bensin på elden.. wink

Visst det kanske är så att du körde ifrån honom men det betyder ju inte att du spöar ALLA 3000GT LÄTT. Att uttrycka sig som du gjorde och sedan dra "alla gamla japsar" över en kam är ju lite väl magstarkt. Klart att du får negativa reaktioner mot dig.

Iallafall.. lämna inte garaget.org för det. Imorgon är det en ny dag.. tråden är snart glömd och allt är som vanligt igen. smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
mannen666666 preem pump
16 juni 2007 · 836 Inlägg

och din corrado är fortfarande jävligt grym... även om inte det har med tråden att göra

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
peter_1976 JDM
16 juni 2007 · 2 201 Inlägg

jag har läst det som skrevs, o tycker det är löjligt att påstå "jag är bäst"
det låter mer som det är en "son" som skrivit, för att få pappa att låta duktig

ställ upp mot en 3000 på strippen så blir det klara besked om vilken bil som är snabbast

Moser .-ϻΘϨƎЯ
16 juni 2007 · 1 313 Inlägg

lite dåliga argument i 3000Gt tråden, Humor på hög nivå iaf, de är kul å läsa om dom som inte kan nått om bilar tongue

vi kommer inte sakna dig mr Focus

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
FireTraXX DFFL
16 juni 2007 · 9 020 Inlägg

Först så kör The Stig på bana med båda bilarna.
Sen tar ägarna ut de på strippen.
Därefter så kör Samuel Hubinette drifting med båda.
Och till sist så är det israce som gäller, den som får snabbast tid/mest poäng över lag i dessa grenar vinner.

End of discussion?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mäki Långsam Perfektionist
16 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Ser ingen anledning att lämna, man ska kunna ta en diskussion. Ingen kan ju liksom förlora en diskussion eftersom den utgår från vad personer tycker och deras erfarenheter, sen får man helt enkelt kompromissa om man vill komma fram till ett gemensamt beslut.
Jag har inte sett tråden men är inte så sugen heller efter vad som stod om den i tråden.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Kettunen
16 juni 2007 ·

För en tråd´s skull? Seriöst. Det är ju bara du som visar att du är en dålig förlorare sånna fall ju!
Det är ju bortglömt om ett tag endå o börja på ny kula bara smile
Soooo long om du nu sticker.

MilleN
16 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Nillbri: Din nivå i 3000GT-tråden var helt enkelt för låg, tråden hade givetvis fått vara kvar om diskussionen varit vettig. (dessutom var rubriken felaktig så den hade nog låsts ändå)

Dom första fyra inläggen (spam) på denna sidan talar sitt tydliga språk till varför tråden blev låst: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 05&p=2

mvh.

Jimm
17 juni 2007 · 1 661 Inlägg

Hoppas bara jag inte gick över gränsen, ville vara seriös men det är inte alltid lätt. Dock tycker jag alla som gillar att skryta borde skaffa en 201m tid. Mycket begärt kanske? säger mer än effekt iallfall.
MVH//Jimmie

FireTraXX DFFL
17 juni 2007 · 9 020 Inlägg

Hardjim skrev:
Hoppas bara jag inte gick över gränsen, ville vara seriös men det är inte alltid lätt. Dock tycker jag alla som gillar att skryta borde skaffa en 201m tid. Mycket begärt kanske? säger mer än effekt iallfall.
MVH//Jimmie

Det är kul att skryta ibland, men jag hade bara skämts om jag kört en seriös repa tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
DPB Öh, barlös.
17 juni 2007 · 300 Inlägg

Han verkar ju nästan berusad i den tråden. Tror säkert att han kommer till sans imorgon, eller så är det ett riktigt rötägg. hmm

chrizz Administratör
17 juni 2007 · 11 783 Inlägg

Två moderatorer har skrivit här, ändå är tråden kvar?

Tredje gången gillt då. Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang