Några tjejer här inne?

blackbeauty
9 mars 2005 · 4 Inlägg

o jag är med flicka smile

jag kan inte så mycket om bilar, men nu när jag har skaffat mig en ska jag se till att lära mig massa mer!! smile

Turbopinglan
9 mars 2005 · 161 Inlägg

Japp! här är en till yikes)

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!
heLLen
9 mars 2005 · 454 Inlägg

en till.... smile

Miss Z
9 mars 2005 · 11 Inlägg

Å här va en till...smile

Malinbabe
9 mars 2005 · 35 Inlägg

Här finns jag med!! smile

Mvh Malin

Kör snart lastbil!!! =)
mrcelica
9 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Men vad jag kan se så finns det bara en med "äkta" sportbil här... (Miss Z)
smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Miss Z
9 mars 2005 · 11 Inlägg

mrcelica skrev:
Men vad jag kan se så finns det bara en med "äkta" sportbil här... (Miss Z)
smile

Man tackar! cool

heLLen
9 mars 2005 · 454 Inlägg

mrcelica skrev:
Men vad jag kan se så finns det bara en med "äkta" sportbil här... (Miss Z)
smile

Måste man ha en (i dina ögon) "riktig sportbil" för att få va här..?  neutral

Humlan
9 mars 2005 · 238 Inlägg

Och vad är då definitionen på "riktig sportbil" ???

A B E C E D E
heLLen
9 mars 2005 · 454 Inlägg

Humlan skrev:
Och vad är då definitionen på "riktig sportbil" ???

precis.. å detta ska bli spännande!!

mrcelica
9 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Ja, det kan man fråga sig, jag utgick bara från vad motorjournalister och motorfolk definierar som sportbil... Och då är den enda bilen som hittils listats i denna tråd och som passar in i den definitionen just en Nissan 200... När tusan har jag påstått att man "MÅSTE HA" en sportbil för att få vara här ??? Tycker bara det är coolt med tjejer som kör sportbilar och därför råkade jag göra den reflektionen här, MEN FÖRLÅT SÅ MYCKET OM JAG TRAMPAT PÅ NÅGONS TOSSINGAR....
Sedan finns det gott om "sportiga" bilar som per definition inte räknas som rena sportbilar, men det gör onekligen Nissan 200 av både den gamla och nya generationen... Själv gör jag inga bedömningar av vad som är sportbil och inte...
Eftersom jag själv är mycket för sportbilar så gjorde jag bara reflektionen att jag hittade just en. Därmed inte sagt att bilar som inte definieras som sportbilar inte kan vara jävligt snygga och fräscha.. Menade inte att reta upp någon, men å andra sidan den som tycker om sin bil bryr sig knappast vad andra skriver...

Senast redigerat av mrcelica (9 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Humlan
9 mars 2005 · 238 Inlägg

Mig har du inte trampat på tårna. Alltid kul att få reda på vad som menas med sportbil enligt andras åsikt. Jag har ju min egen åsikt menar jag....och min egen definition på sportbil.

A B E C E D E
Markus_C Kart & Mätningstekniker
9 mars 2005 · 701 Inlägg

Får nog hålla med Mr Celica om att en familje bil kan aldrig bli en sport bil. Men den kan bil en racer bil och det tycker jag själv är mycket häftigare än en sportbil. Men att en Nissan 200 är en sport bil det vill jag inte hålla med om.

Humlan
9 mars 2005 · 238 Inlägg

Min familjebil är nog så långt ifrån sportbil man kan komma och racerbil kommer den definitivt aldrig att bli med tanke på vikten, en bra bit över två ton. Den tjänar sitt syfte. Sommarbilen är roligare.

A B E C E D E
mrcelica
9 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Markus_C skrev:
Får nog hålla med Mr Celica om att en familje bil kan aldrig bli en sport bil. Men den kan bil en racer bil och det tycker jag själv är mycket häftigare än en sportbil. Men att en Nissan 200 är en sport bil det vill jag inte hålla med om.

Absolut, en familjebil kan absolut bli en riktig räcer, men ALDRIG en sportbil..
Sedan är det säker många som inte tycker en Nissan 200 är en sportbil, men enligt olika tester osv så tycker i alla fall motorjournalisterna det...
Huvudsaken är väll ändå att man trivs med den bil man har.... Själv skulle jag säkert trivas med te.x en Audi TT även om den p.g av dess "standardbilsaktiga" cahssie-egenskaper och det faktum att den har samma bottenplatta som Golf inte klassas som sportbil.
Det är nog bäst att inte skriva något på detta forum, vad man än skriver så verkar alltid någon reta upp sig...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Humlan
9 mars 2005 · 238 Inlägg

Riskerar förmodligen moderatorns vrede för offtopic, men vem är det du retat upp? Alla har väl rätt till sin egen åsikt eller hur?

A B E C E D E
mrcelica
9 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Verkar som att tjejen med TT'n blivit arg och tror att jag tycker att endast sportbilar är välkomna här....

Senast redigerat av mrcelica (9 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Humlan
9 mars 2005 · 238 Inlägg

Jag har ju en utböling till bil som egentligen inte passar så bra in här men definitionen av sportbil beror nog på vilka tidningar man läser och vilka preferenser man har. Jag föredrar ju vinkel8or men alla får ju tycka som dom vill.

A B E C E D E
_Weklund Scorpio
9 mars 2005 · 1 Inlägg

Här är en till, som lever för det!

Saikon_
10 mars 2005 · 47 Inlägg

Är så glad att det finns aktiva bilintresserade tjejer även här! Visa framfötterna nu tjejer ;].

/Lars

Bmw Alpina B3 3.3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang