Några tjejer här inne?

heLLen
10 mars 2005 · 454 Inlägg

mrcelica skrev:
Verkar som att tjejen med TT'n blivit arg och tror att jag tycker att endast sportbilar är välkomna här....

Arg?! nej inte d minsta! jag hade annat för mig igår kväll än att sitta vid datan...

Hur som, nej jag e inte sur nånstans! å du har inte trampat på mina tossingar iaf.. men jag hade väl rätt att ifrågasätta va du menade?! jag antar att jag tolkade ditt inlägg på fel sätt.!?

Va folk definerar som sportbilar är alltid roligt att läsa, å jag har ALDRIG påstått att TT:n är en sportbil, dock skulle jag inte heller påstå att d är en familjebil..!? eller?!

Sen en stilla undran... har du någon gång suttit i en TT? eller kört en TT? bara undrar.. å NEJ jag e inte sur.. har vi klarat av den där biten nu?!

mvh hellen

Och en liten sak till, alla har rätt till sin åsikt..

Senast redigerat av heLLen_TT (10 mars 2005)

retired
10 mars 2005 · 55 Inlägg

mrcelica skrev:
Men vad jag kan se så finns det bara en med "äkta" sportbil här... (Miss Z)
smile

*fniss*

Det var ett nytt sätt att ragga wink

Jag anser inte heller att audi tt är en sportbil

Men säger folk att en 200sx är en sportbil så vill jag nog påstå att en TT är det också.

SpeedXracing_900Tall Zankan
10 mars 2005 · 8 Inlägg

Så det ni menar är att tex en saab kan aldrig bli en sportig bil ?
Tycker att ni snackar dynga om jag ska vara ärlig... Både volvo och saab är familje bilar i grund och botten men kan bli jävligt fräcka .. och snabba !

Kolla in peraero , 9-3 mike och massa andra , dom är enligt mig mkt sportigare än en nissan 200 som är orginal .. och går dall mkt bättre också ..


mvh Zankan

Volvo gör traktorer , Saab gör flygplan ;)
ola@thomasson.nu
10 mars 2005 · 31 Inlägg

Kan vi låta tjejjerna ha denna tråd för sig själva nu.

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled
Saikon_
10 mars 2005 · 47 Inlägg

Håller med Ola. Vi får starta upp en ny tråd om det känns viktigt att reda ut vilka bilar som är sportbilar och inte. Onödigt att låna tjejtråden tycker jag!

Mvh /Lars

Bmw Alpina B3 3.3
lollo
10 mars 2005 · 596 Inlägg

Jag heter och Lollo och är tjej heheh...smile

sunshine IT-TEKNIKER
10 mars 2005 · 11 Inlägg

Hej !!

här kommer en tjej till......
kör saab såklart !  smile

Senast redigerat av sunshine (10 mars 2005)

The blond beaty in the black beast
mrcelica
11 mars 2005 · 1 639 Inlägg

heLLen_TT skrev:
Sen en stilla undran... har du någon gång suttit i en TT? eller kört en TT? bara undrar.. å NEJ jag e inte sur.. har vi klarat av den där biten nu?!

mvh hellen
Och en liten sak till, alla har rätt till sin åsikt..

Ja, jag har kört roadstern med 4 krafs och stora motorn (230 kusar har jag för mig)  Den var helt ok vad det gäller acceleration, men när det svänger så har väghållningen mycket i övrigt att önska... Tycker dom är snygga att titta på, och det är klart att det inte är en familjebil smile Det enda jag inte gillar på TT'n är inredning och instrumentering som jag tycker är lite sparsmakad och "fjuttig"

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
mrcelica
11 mars 2005 · 1 639 Inlägg

SpeedXracing_900Tall skrev:
Så det ni menar är att tex en saab kan aldrig bli en sportig bil ?
Tycker att ni snackar dynga om jag ska vara ärlig... Både volvo och saab är familje bilar i grund och botten men kan bli jävligt fräcka .. och snabba !

Kolla in peraero , 9-3 mike och massa andra , dom är enligt mig mkt sportigare än en nissan 200 som är orginal .. och går dall mkt bättre också ..


mvh Zankan

Visst kan Saab och Volvo bli snabba och sportiga, men det är fortfarande vanliga familjebilar... Och det är väll tur att det går att göra dem snygga och snabba för annars skulle väll alla med hund och 5 ungar ha det ganska tråkigt... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
chrizz Administratör
11 mars 2005 · 11 783 Inlägg

Det här med sportbilar, ta det här istället: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5747#p5747

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
DDB
13 mars 2005 · 11 Inlägg

hej ja e oxå tjej smile

WoX
13 mars 2005 · 86 Inlägg

SpeedXracing_900Tall skrev:
Så det ni menar är att tex en saab kan aldrig bli en sportig bil ?
Tycker att ni snackar dynga om jag ska vara ärlig... Både volvo och saab är familje bilar i grund och botten men kan bli jävligt fräcka .. och snabba !

Kolla in peraero , 9-3 mike och massa andra , dom är enligt mig mkt sportigare än en nissan 200 som är orginal .. och går dall mkt bättre också ..


mvh Zankan

håller med dig.....

länge leve Saab ... he he


WoX

Audi Rs6 "Svartnos" (2014)
Chucky
16 mars 2005 · 19 Inlägg

Pekka skrev:

Visst kan Saab och Volvo bli snabba och sportiga, men det är fortfarande vanliga familjebilar... Och det är väll tur att det går att göra dem snygga och snabba för annars skulle väll alla med hund och 5 ungar ha det ganska tråkigt... smile

Jag har 4 barn och hund och två familjebilar...............

om jag tar över din hund..får ja din audi då? smile

bjornee Camaro owner
16 mars 2005 · 18 Inlägg

bryngel skrev:
Är med min sambo och hjälper till med bilen med det jag kan...

kanske polera huvel lite grann också? wink

Kelan Kelan.pixbox.se
28 mars 2005 · 239 Inlägg

här e en tjej smile

//Silverpilen\\
Ebba
5 april 2005 · 16 Inlägg

ÅÅÅ  Här e en till   


tongue

mrcelica
5 april 2005 · 1 639 Inlägg

Borde vara lag på att tjejer lägger upp en bild på sig själva..... tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Ghost RS Skoda Addict
5 april 2005 · 167 Inlägg

Hehe big_smile

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
Dj_Aleks
5 april 2005 · 111 Inlägg

jävlar...fanns ju en del tjejer här big_smile trevligt trevligt smile

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto
_Erre_
5 april 2005 · 117 Inlägg

mrcelica skrev:

Markus_C skrev:
Får nog hålla med Mr Celica om att en familje bil kan aldrig bli en sport bil. Men den kan bil en racer bil och det tycker jag själv är mycket häftigare än en sportbil. Men att en Nissan 200 är en sport bil det vill jag inte hålla med om.

Absolut, en familjebil kan absolut bli en riktig räcer, men ALDRIG en sportbil..
Sedan är det säker många som inte tycker en Nissan 200 är en sportbil, men enligt olika tester osv så tycker i alla fall motorjournalisterna det...
Huvudsaken är väll ändå att man trivs med den bil man har.... Själv skulle jag säkert trivas med te.x en Audi TT även om den p.g av dess "standardbilsaktiga" cahssie-egenskaper och det faktum att den har samma bottenplatta som Golf inte klassas som sportbil.
Det är nog bäst att inte skriva något på detta forum, vad man än skriver så verkar alltid någon reta upp sig...

Men en Audi RS6 är väll en sport bil???tycker ja i allafall.. du har ju faktiskt en halv kombi....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang